Met de functie voor automatische suggesties kunt u uw zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl u typt.
Resultaten voor
Zoek in plaats daarvan naar
Bedoelde u:
Galaxy A Series
Join de Samsung Community en deel je ervaring met de Samsung Galaxy A serie modellen. Je kunt hier ook terrecht voor al je vragen rondom de A serie smartphones.
Beste,ik heb vorige week een a 56 gekocht en dat is de eerste Samsung waar ik echt een hekel aan heb. Na talloze problemen heb ik er nog 1 over. De... Bekijk bericht
Ik kan blijkbaar alleen foto's en filmpjes overzetten . Dat zijn de 2 enige mogelijkheden die ik krijg als ik de verbinding met een USB kabel... Bekijk bericht
Beste
In een recente post maakte ik duidelijk dat ik in de Members app een batterij probleem vastgesteld kreeg. Nu merkte ik daar zelf niet... Bekijk bericht
Ik vroeg me af waneer de one ui7 komt de samsung a m en f series komt want gisteren kreeg mijn vader hij heeft een s24 de update gekregen maar ik... Bekijk bericht
Ik heb net de A36 in gebruik en deze gekoppeld aan mijn hoorapparaten.
Maar meldingsgeluiden stoppen na verbinden met de hoorapparaten en... Bekijk bericht
when will the samsung a55 5g get the one ui 7 with android 15 when will we get the beta version and will we also get the stable version that is my... Bekijk bericht
Ik probeerde het toetsenbord van Samsung te vervangen maar dat lukt niet: de door mij geinstalleerde van Google is niet te selecteren voor werk. Is... Bekijk bericht
Mijn Samsung A50 is gevallen en scherm is dood.
IK had op www ergens gelezen dat ik die aan USB-C /HDMI adaptor mijn A50 kon verbinden met een... Bekijk bericht
Mijn wifi kan niet inqchakelen doe gaar meteen vanzelf weer uitschakelen heb al diagnose en test gedaan ook de uodayed heb ik na gezien ik heb... Bekijk bericht
ik heb een nieuwe telefoon A55 5G aangeschaft en nu krijg ik mn schermbeveiliging niet ontgrendeld ik moet vier tekens waarvan een letter invoeren... Bekijk bericht
Sinds een paar weken valt mijn samsung A55 elke dag wel eens uit zonder dat ik er iets mee doe
Waarschijnlijk een of andere bug die door het... Bekijk bericht
De stappenteller op mijn A55 functioneert niet goed. Soms doet hij het wel, maar ook regelmatig niet.
Ik heb het toestel al een keer volledig... Bekijk bericht