Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Release datum update Android 14 voor A54 4G

(Onderwerp aangemaakt op: 30-01-2024 01:19 PM)
1543 Weergaven
jandomburg
Apprentice
Opties

Goede middag,

Tot op heden nog steeds geen Android 14 voor de Samsung a 52 4 g ontvangen. Ook de beveilingspatch van januari nog niet beschikbaar.

De Android 14 update stond gepland in december 2023 maar nu nog steeds niet beschikbaar voor de Samsung a 52 4 g. Terwijl de andere telefoons A 52 5 g en a52 s deze al hebben gehad.

Wat is de reden waarom de Android 14 en beveilingspatch nog steeds niet beschikbaar is voor de a 52 4 g.

Jan Domburg 

0 Likes
16 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Jan, waar heb jij het toestel gekocht?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @jandomburg ,

Wij kunnen je ook niet precies vertellen wanneer dit uitrolt.

https://www.galaxyclub.nl/nieuws/galaxy-a52-5g-krijgt-update-januari-4g-model-blijft-achter/

Op internet kijken is de beste tip die ik je kan geven.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Marco Wassink
Pathfinder
Opties
Ik zag net dat de A 045 de A055 A13 de14 èn de A52 ergens deze maand nog de 14 krijgen dus 5 verschillende telefoons die evt toch miss wat andere hardware configuratie heeft,..... Zelfde hardwaredelen
0 Likes
Marco Wassink
Pathfinder
Opties
Ach hij komt wel, nog even geduld
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @jandomburg,

Bedankt voor jouw bericht. De update wordt voor nu ergens in februari verwacht.  Bedankt voor jouw geduld.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Marco Wassink
Pathfinder
Opties
Ik,... Snap er bijna niets meer van.
Volgens diverse bronnen op het WWW zou de update/upgrade Android 14 upgrade voor de A52 4G vandaag al een dag of wat binnen te halen is
Maar hoe vaak ook op een dag met handmatig via instellingen laat zoeken Nothing!! Laatste update is van 9 december?!
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Marco Wassink ,

Volgens het laaste nieuws heegt de 5G versie de update gekregen de 4G niet.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Marco Wassink
Pathfinder
Opties
@Patrick, maar volgens diverse andere sites komt hij of is er al (beschikbaar) kwestie van wachten dus en volgens één van de Samsung sites vertelde dat hij 14 de laatste grote is en dat tot begin 25 nog alleen security updates krijgt
0 Likes
Marco Wassink
Pathfinder
Opties
Ze kunnen ook geen uitzondering maken de 5G en de S zijn even oud, op alleen heeft deze een andere chipset, maar zou mij erg tegenvallen als het wel zo gaat

Gr Marco
0 Likes