op 17-07-2022 09:49 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
- « Vorige
-
- 1
- 2
- Volgende »
17-07-2022 01:00 PM - bewerkt 17-07-2022 01:04 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Gooi het dan, als je het doet, s.v.p. in mijn Kliko 😁
Ik zal het dan net zo lang proberen met b.v. Smart Switch of gaan googelen, of wachten op een medewerker alhier, tot dat het probleem is opgelost, ten lange laatste zou ik het kunnen opsturen naar Samsung zelf onder het mom van garantie. ( hint hint hint 🤔 )
Suc7
op 17-07-2022 07:11 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Als je div forums leest zijn er steeds dezelfde problemen
Ik gewoon een k*'t gsm en van Samsung hoor je niets terwijl ze zelf uiteraard ook hiervan weten.
17-07-2022 08:31 PM - bewerkt 17-07-2022 11:03 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Sorry man ( neem aan dat je dat bent, anders kan ik weer sorry zeggen ) ik ben zelf bijna 53 én terwijl ik in de 70er jaren al mijn eerste computer had, blijf ik ook nu nog wel wat leren.
Samsung is na de Nokia 4.2 en daarvoor de Lumia met Windows 10phone ook mijn derde smartphone. ( doe lang met mijn spullen )
Heb vanmiddag even gekeken, en blijkt dat je gelijk kan hebben, o.a. op tweakers.net , zijn er een stuk meer die klagen, wat niet ( echt ) helpt is de toon waarop je hier de "vraag" stelt ?
Kijk, zover probeerde ik je te helpen door te veronderstellen dat opgeven niet de optie is, het is weekend en dus zijn er hier geen echte medewerk-st-ers die je vraag kunnen beantwoorden, en ik ben best bereidt om daar waar ik kan je te helpen.
Ten slotte,..we hebben een NL. en dus daarvan afgeleid een EU wet die stelt dat je waar voor je geld MOET krijgen, dus komt er geen oplossing, je dan of geld terug of een gelijkwaardig product kan verwachten.
gr. Marco
Edit, heb even wat terug gekeken, dit komt dus van een ander z.g. draadje, die heb ik dus even ( 8 pagina's ) terug gelezen, structureel probleem dus, i.i.g. bij zoals ik inschat bij 30-procent of meer van de nieuwe A53.
Ik spreek ff voor mezelf, ik zou dan gaan voor de A52S, volgens wat ik , nogmaals op tweakers.net heb gelezen/gezien zoals YT tutorial(s) is er weinig verschil tussen die twee modellen, de A52S "schijnt" zelfs ietsje sneller te zijn.
tot zover, Marco.
op 18-07-2022 10:58 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 18-07-2022 11:16 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Het gaat mij erom dat terwijl Samsung uiteraard van de problemen weet er niets aan doet.
Zoals je op diverse fora kunt lezen helpt opsturen niets, en terugzetten op fabrieksinstellingen cq veilige opstart ook niet.
Samsung moet gewoon erkennen dat het product niet in orde is en gewoon
de toestellen terug innemen en vergoeden aan de klant.
En om nooit een nieuw toestel aan te schaffen lijkt me ook een beetje vergezocht 😉
Zeker omdat sommige modellen maar 2 jaar ondersteuning krijgen.
18-07-2022 11:25 AM - bewerkt 18-07-2022 11:27 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 18-07-2022 11:37 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Maar zoals je in andere posts van diverse mensen kan lezen ben je
A: hem een week of 2 kwijt
B: zijn de problemen niet verholpen
Ik lees dat sommigen hem al voor de tweede keer hebben opgestuurd.
Affijn is gelukkig geen duur toestel als de S22 oud, dus het leed is wel te overzien alleen wat frustratie,waarschijnlijk ook door het weer en de warmte 😅
op 18-07-2022 11:52 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 18-07-2022 04:03 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer