Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen A53

(Onderwerp aangemaakt op: 17-07-2022 09:49 AM)
2557 Weergaven
Borio
Journeyman
Opties
Na mijn vorige post aangaande problemen met deze gsm en 2 updates later zijn we nog niets verder
De problemen zijn
1: mobile data verbinding blijft hangen op E of H+ ipv doorschakelen naar 4 of 5G
2: regelmatig wel WiFi verbinding maar geen dataoverdracht, WiFi uit/aan schakelen verhelpt dit even
3: telefonisch niet bereikbaar personen die bellen horen alleen maar een stilte en de A53 gaat niet over

Al met al onbetrouwbare gsm welke richting de prullenbak gaat jammer van het geld maar voor mij nooit geen samsung meer
Oohja, advies van fabrieksreset,veilige modus opstarten hoef ik na 4 keer gedaan ook niet meer te krijgen

Samsung.....nooit meer.
0 Likes
13 Antwoorden
Opties

Gooi het dan, als je het doet, s.v.p. in mijn Kliko 😁

Ik zal het dan net zo lang proberen met b.v. Smart Switch of gaan googelen, of wachten op een medewerker alhier,  tot dat het probleem is opgelost, ten lange laatste zou ik het kunnen opsturen naar Samsung zelf onder het mom van garantie. ( hint hint hint 🤔 )

Suc7

0 Likes
Borio
Journeyman
Opties
Dat gaat hem niet worden hier, steeds dezelfde antwoorden..reset,veilige opstart.
Als je div forums leest zijn er steeds dezelfde problemen
Ik gewoon een k*'t gsm en van Samsung hoor je niets terwijl ze zelf uiteraard ook hiervan weten.
0 Likes
Opties

Sorry man ( neem aan dat je dat bent, anders kan ik weer sorry zeggen ) ik ben zelf bijna 53 én terwijl ik in de 70er jaren al mijn eerste computer had, blijf ik ook nu nog wel wat leren.

Samsung is na de Nokia 4.2 en daarvoor de Lumia met Windows 10phone ook mijn derde smartphone. ( doe lang met mijn spullen )

Heb vanmiddag even gekeken, en blijkt dat je gelijk kan hebben, o.a. op tweakers.net ,  zijn er een stuk meer die klagen, wat niet ( echt ) helpt is de toon waarop je hier de "vraag" stelt ?

Kijk, zover probeerde ik je te helpen door te veronderstellen dat opgeven niet de optie is, het is weekend en dus zijn er hier geen echte medewerk-st-ers die je vraag kunnen beantwoorden, en ik ben best bereidt om daar  waar ik kan je te helpen.

Ten slotte,..we hebben een NL. en dus daarvan afgeleid een EU wet die stelt dat je waar voor je geld MOET krijgen, dus komt er geen oplossing, je dan of geld terug of een gelijkwaardig product kan verwachten.

gr. Marco

Edit, heb even wat terug gekeken, dit komt dus van een ander z.g. draadje, die heb ik dus even ( 8 pagina's ) terug gelezen, structureel probleem dus, i.i.g. bij zoals ik inschat bij 30-procent of meer van de nieuwe A53.

Ik spreek ff voor mezelf, ik zou dan gaan voor de A52S, volgens wat ik , nogmaals op tweakers.net heb gelezen/gezien zoals YT tutorial(s) is er weinig verschil tussen die twee modellen, de A52S "schijnt" zelfs ietsje sneller te zijn.

tot zover, Marco. 

0 Likes
Sahri
Helping Hand
Opties
Dus omdat je een keer een slechte ervaring hebt met een samsung toestel wil je geen Samsung meer? Als je de A52s had gekocht was je er een stuk positiever over. Neem nooit maar dan ook nooit een toestel die nog maar net op de markt is.
0 Likes
Borio
Journeyman
Opties
Ik neem aan dat je ervanuit moet gaan dat de basisbehoeften van een nieuwe gsm gewoon werken bellen en mobiele data/WiFi
Het gaat mij erom dat terwijl Samsung uiteraard van de problemen weet er niets aan doet.
Zoals je op diverse fora kunt lezen helpt opsturen niets, en terugzetten op fabrieksinstellingen cq veilige opstart ook niet.

Samsung moet gewoon erkennen dat het product niet in orde is en gewoon
de toestellen terug innemen en vergoeden aan de klant.
En om nooit een nieuw toestel aan te schaffen lijkt me ook een beetje vergezocht 😉
Zeker omdat sommige modellen maar 2 jaar ondersteuning krijgen.
0 Likes
Sahri
Helping Hand
Opties
Die 2 jaar support is inmiddels 5 jaar geworden (vanaf de A serie van dit jaar: A13, A33, A53, A73). De serie van 2021 krijgen 4 jaar software ondersteuning. Ik ben het verder met je eens wat je geschreven hebt. Samsung doet er veel te lang over om de problemen op te lossen. Als dit mijn toestel was was ik er allang mee teruggegaan en had ik een andere geëist.
0 Likes
Borio
Journeyman
Opties
Hoi Sahri ,klopt ivm de lange ondersteuning voor Samsung gekozen, enigste optie bij BCC was opsturen.
Maar zoals je in andere posts van diverse mensen kan lezen ben je
A: hem een week of 2 kwijt
B: zijn de problemen niet verholpen
Ik lees dat sommigen hem al voor de tweede keer hebben opgestuurd.
Affijn is gelukkig geen duur toestel als de S22 oud, dus het leed is wel te overzien alleen wat frustratie,waarschijnlijk ook door het weer en de warmte 😅
0 Likes
Sahri
Helping Hand
Opties
Wel, ik kan je verzekeren dat je met de A52s geen miskoop begaat mocht je het er op willen wagen. D'r zit in tegenstelling tot de A53 een Snapdragon in en dat zijn meestal de betere chips. Samsung gaat vanaf volgend jaar een paar jaar z'n top toestellen met Snapdragon SoCs uitrusten ipv Exynos, ongeacht regio.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat is enkel een gerucht en niet officieel bevestigd. Zou wel leuk natuurlijk 😁
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick