Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Problem met baterij na update One UI 6.1

(Onderwerp aangemaakt op: 13-07-2024 10:03 PM)
273 Weergaven
fleurvr1111
First Poster
Opties
Hallo ik heb gissteren deze update op mijn GSM gedaan->One UI 6.1
En nu gaat mijn GSM rapper plat , ik heb als gepobeert maar niks werkt want nu heb ik nog maar 23u20 min als ik mijn GSM 100 % oplaad en van duur. 
Ik heb als gsm de samsung galaxy a14 .
Dus kunnen jullie mij misschien helpen om terug 4 dagen en 4u te hebben bij opladen van mijn gsm
0 Likes
6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond,

Het kan wel eens voorkomen dat het lijkt dat de batterij iets sneller leeg gaat na een update maar meestal is dat maar voor een paar dagen. 

Als je echt ontevreden bent kun je altijd een reset proberen of voor batterijtips kijken.

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s22-s22-s22-ultra/batterijduur-verbeteren-op-je-galaxy-to...

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @fleurvr1111,

Bedanklt voor jouw bericht. Heb je de tips van Patrick kunnen opvolgen en heeft het geholpen?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
fleurvr1111
First Poster
Opties
Ik heb de tips gevolgd maar het blijf het zelfde problem en ik wil mijn GSM niet reset om dat ik bang ben dat ik als kwijt ben.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie fleurvr1111,

Wij kunnen ook op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
fleurvr1111
First Poster
Opties
Kan ik dit ook via een online chat doen want ik heb moment eel geen bel waarden? Zou handeriger voor mij zij als het online chat can
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo fleurvr1111,

Kan je bij Instellingen gaan naar ---> Batterij en Onderhoud ---> Batterij. Hier kan je het gebruik van apps zien en ook welke de meeste stroom in beslag nemen. Staat ook Bluetooth en Mobiele Hotspot toevallig constant aan?

Met groet,

Ajay

Community Manager