Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Probleem camera

(Onderwerp aangemaakt op: 09-08-2023 09:00 AM)
627 Weergaven
ruben1998
First Poster
Opties
Ik heb sinds kort een probleem met mijn camera van mijn samsung A13.
Als ik de camera app open werkt de achter camera wel maar als ik omdraai naar de front camera blokkeert de app. Ik moet dan terug alle instellingen resetten via instellingen om dan terug enkel de achter camera te kunnen bedienen. Ook als ik snapchat open komt de melding "snapchat kon de camers niet openen" .
Iemand advies ? 

Mvg.
Ruben
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @ruben1998,

Dit klinkt sterk alsof er een andere app is die de camera gebruikt. Test het even in veilige modus of het daar wel werkt. Als het daar wel werkt dan is er waarschijnlijk een app die dit veroorzaakt. Deze app verwijderen of een fabrieksherstel zal dan werken. Als niks werkt dan is een bezoekje aan een servicepunt of een reparatie de volgende stap.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @ruben1998,

Dit klinkt sterk alsof er een andere app is die de camera gebruikt. Test het even in veilige modus of het daar wel werkt. Als het daar wel werkt dan is er waarschijnlijk een app die dit veroorzaakt. Deze app verwijderen of een fabrieksherstel zal dan werken. Als niks werkt dan is een bezoekje aan een servicepunt of een reparatie de volgende stap.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick