Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Pop-up meldingen instellen.

(Onderwerp aangemaakt op: 04-09-2022 05:38 PM)
3604 Weergaven
Fem20
First Poster
Opties
Hoi, ik had een vraagje. Ik heb sinds een paar dagen de Samsung galaxy A53 en ben er heel blij mee. Nu is er 1 ding wat ik niet voor elkaar krijg. Het lukt mij niks op de pop-up meldingen van whatsapp aan te krijgen. Op mijn oude telefoon (s9) kreeg ik bovenin mijn beeldscherm een klein balkje met een melding van whatsapp. Dat zou ik op deze telefoon ook weer willen, maar ik krijg het nier voor elkaar. 
Hopelijk kunnen jullie me helpen

Alvast bedankt
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties
Hi Fem20,

In Settings, click on Notifications --> Advance settings --> Floating notifications

Select the type that want.

Ensure that WhatsApp is allowed to send you Notifications.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Oplossing
Neo001
Legend
Opties
Hi Fem20,

In Settings, click on Notifications --> Advance settings --> Floating notifications

Select the type that want.

Ensure that WhatsApp is allowed to send you Notifications.
dnDave
Journeyman
Opties
Ga naar instellingen - meldingen.
Zet Pop-up instellingen op gedetailleerd en zorg daaronder ervoor dat Whatsapp aangevinkt staat.
bob1051
First Poster
Opties
Ik heb hetzelfde probleem. Deze tips werken voor mij niet. Hoe heb jij het opgelost?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @bob1051, goedemiddag.

Wat voor meldingen wil je ontvangen? En wat is het modelnummer van jouw telefoon?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_5FbC5dZ
First Poster
Opties

Ik lees en hoor steeds vaker dit probleem. Heel simpel op te lossen;

U gaat naar:

Instellingen > vergrendelscherm

Screenshot_20230326_205312_Settings.jpg

Nadat men bovenstaande handeling (zie afbeelding bijlage) heeft uitgevoerd komt u in een volgende menu met daarop uw achtergrond als "voorbeeld"

U klikt in het voorbeeld(achtergrond) de pictrogrammen/icoontjes aan en veranderd de keuze 'alleen pictogram' naar 'details'.

Mocht whatsapp nog steeds geen meldingen geven, dan zult u de instellingen van uw WhatsApp moeten raadplegen.