Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Pincode nieuwe A34 5G

(Onderwerp aangemaakt op: 08-06-2024 01:45 PM)
556 Weergaven
Getfert
Apprentice
Opties

Hallo,

Zoals het onderwerp al aangeeft heb ik een probleem met de pincode op mijn nieuwe, nog ongebruikte A34 5G. De pincode is niet 0000. Ik heb zelf geen pincode ingesteld, voor zover ik weet, want mijn meest gebruikte pincodes worden aangemerkt als onjuist. 

Het betreft een nieuw toestel dat ik al een tijdje in huis heb. Ongetwijfeld heb ik het toestel na ontvangst aangezet, op zijn minst om de camera te testen. Als ik dan een pincode zou instellen is het niet iets dat voor mij onlogisch is. 

Hoe kom ik in het toestel, zonder de simkaart? Ik heb geen find my phone ingesteld. Een harde reset, is dat een/de optie? 

Alvast bedankt voor het meedenken. 

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Getfert,

Bedankt voor jouw bericht en gefeliciteerd met jouw nieuwe A34 5g!  Is het ondertussen opgelost? Zo nee, gebeurde dit bij de aller eerste opstart/instellen en dit gaat niet om de SImkaart code?  

Je kan inderdaad het telefoon resetten via de Recovery menu. Schakelt jouw toestel uit en verbind het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe date / factory reset''. Laat ons weten of het gelukt is.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Getfert
Apprentice
Opties
Het is gelukt! Ik ben informatie tegengekomen dat na het opnieuw opstarten een pincode nodig is. Nieuwe toestel was leeggeraakt en daardoor opnieuw moeten opstarten. Wat nou de pincode is geweest, geen idee. Wat de code nu is weet ik gelukkig wel. Bedankt voor jouw hulp en duidelijke uitleg, daarmee was het makkelijk op te lossen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Getfert
Apprentice
Opties

Ter aanvulling: toestel staat ingesteld op mijn wifinetwerk. Dus heb ik het toestel na ontvangst aangezet. Het is vreemd dat er klaarblijkelijk een pincode is ingesteld die ik mij niet kan herinneren. Inmiddels wordt het toestel voor 5 minuten geblokkeerd na weer een foute inlogpoging. Ik las dat een harde reset alleen mogelijk is als het toestel leeg is en aan een computer moet worden 'gehangen' klopt dat? Het toestel is juist volledig opgeladen. )-: Dan is meteen de vraag: hoe raakt ie het snelst leeg? De zaklamp staat al aan... 

Alvast bedankt voor het meedenken/oplossen. 

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Getfert,

Bedankt voor jouw bericht en gefeliciteerd met jouw nieuwe A34 5g!  Is het ondertussen opgelost? Zo nee, gebeurde dit bij de aller eerste opstart/instellen en dit gaat niet om de SImkaart code?  

Je kan inderdaad het telefoon resetten via de Recovery menu. Schakelt jouw toestel uit en verbind het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe date / factory reset''. Laat ons weten of het gelukt is.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Getfert
Apprentice
Opties

Dank je wel voor jouw reactie. Ik ga ermee aan de slag. Eerst moet het toestel helemaal leeg zijn, ik kom nu niet in het Recovery menu. 

In het scherm staat dat de code ingevoerd moet worden omdat het toestel opnieuw is opgestart. De eerste keer dat ik het toestel heb aangezet was er geen code nodig. Het 'leuke' is dat de code uit minimaal vier cijfers bestaat, het kunnen er dus ook zes of meer zijn. Ik laat weten of het gelukt is.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update Getfert,

Ik zie jouw reactie of het gelukt is tegemoet.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
Getfert
Apprentice
Opties
Het is gelukt! Ik ben informatie tegengekomen dat na het opnieuw opstarten een pincode nodig is. Nieuwe toestel was leeggeraakt en daardoor opnieuw moeten opstarten. Wat nou de pincode is geweest, geen idee. Wat de code nu is weet ik gelukkig wel. Bedankt voor jouw hulp en duidelijke uitleg, daarmee was het makkelijk op te lossen.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen Getfert,

Ik wens je nog veel plezier met jouw A34 5G.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes