Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Pdf openen wijzigen

(Onderwerp aangemaakt op: 13-01-2023 08:04 AM)
9719 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

Queens
Apprentice
Opties
Ik heb een Samsung A51.
Als ik een pdf wil openen wordt dit geopend met hp printer programma. Dit wil ik wijzigen, maar heb geen idee hoe ik dit op kan lossen.volgens mij kun je ook kiezen met welk programma je een pdf opent. Ik hoor graag of iemand dit weet en dit aan mij kan uitleggen? Dank alvast!
0 Likes
12 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties
Goedemorgen, Om de standaard app te resetten, ga naar Instellingen > Apps > HP printer app > Instellen als standaard > Standaardinstelling wissen > Wissen.

U ziet weer opties wanneer u een PDF-bestand opent.

Ik hoop dat dit helpt. Voorbeeld van de Epson iPrint app wordt weergegeven in de schermafbeelding.
Screenshot_20230113_081518_Settings_1000013526_1673594119.jpg
Queens
Apprentice
Opties
Dank voor snelle reactie, alleen heb ik die optie er volgens mij niet bijstaanScreenshot_20230113_085629_Settings.jpgScreenshot_20230113_085613_Settings.jpg
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Gewoon je PDF programma opnieuw installeren en dan als je dat bestand opent krijg je de keuze als standaard instellen.

Acrobat reader downloaden uit Playstore en pdf hiermee openen.

Screenshot_20230113_091031_Settings.png
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Neo001
Legend
Opties
En als je op Instellen als standaard klikt gebeurt er niets (er worden geen nieuwe opties getoond) ?
Screenshot_20230113_092854_Samsung Members_1000013534_1673598534.jpg
0 Likes
Queens
Apprentice
Opties
Nee dan staat t uit, maar dat lost t probleem niet op.
Ik ga nu Afobe verwijderen en opnieuw installeren, straks
Neo001
Legend
Opties
Adobe opnieuw installeren zou ook moeten werken. Wanneer u Adobe opent nadat u het opnieuw hebt geïnstalleerd, zou het u moeten vragen of u het als standaardapp wilt instellen.
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Queens, welkom op de Community! Ik ga er eigenlijk wel van uit, maar is het nog gelukt? 

Groeten, 

Joey

0 Likes
Queens
Apprentice
Opties
Dank voor al jullie reacties maar is nog niet gelukt, helaas. Ik krijg niet de optie bij opnieuw installeren de standaard instelling-optie. Mijn mob doet t verder prima maar is inmiddels wel 2,5 jaar oud....
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Ah, dat is balen @Queens. Wellicht is het dan een goed idee om eens met je mee te laten kijken naar de instellingen. Dat kan met de Hulp op Afstand service, bekijk https://bit.ly/2OhhbuU voor informatie en het maken van een afspraak. Houd je ons op de hoogte? 

Groeten, 

Joey

0 Likes