Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Opgelost: Outlook agenda

(Onderwerp aangemaakt op: 24-06-2021 07:45 PM)
17419 Weergaven
Meggie
Apprentice
Opties

Na een poosje gezocht te hebben op de community en eigenlijk het antwoord/oplossing niet gevonden te hebben, zelf maar even de vraag. 

Hoe kan ik de agenda's die ik in mijn outlook.com app gebruikt (één hotmail account en één werk-account gekoppeld aan microsoft 365) koppelen aan mijn samsung agenda? De samsung agenda vindt ik eigenlijk fijner, maar nu staat alles op 3 verschillende plekken en is het dus nog niet overzichtelijk.

Ik heb al gekeken onder instellingen --> account --> email, maar die staat er bij mijn niet tussen. Wel outlook, maar als ik daarvoor kies zegt hij dat dat mailadres al verbonden is aan outlook en dus niet gebruikt kan worden. Ook bij de agenda instellingen kan ik deze accounts niet toevoegen.

Bedankt alvast!

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Meggie
Apprentice
Opties

Na er nogmaals wat tijd aan besteed te hebben, is het uiteindelijk een super simpele oplossing, waarvan ik me afvraag hoe ik die over het hoofd heb gezien. 

Ga in de outlook app naar instellingen, klik onder e-mailaccounts op het juiste account en selecteer agenda's synchroniseren. Dit was bij mij de oplossing, dus geen gedoe met onder de telefoon instellingen accounts toevoegen etc.

Werkt overigens wel alleen bij een outlook account. In de app gebruik ik ook een office 365 account en die moet wel bij telefoon instellingen als account toegevoegd worden.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Meggie
Apprentice
Opties
Maar ik zal toch niet de enige zijn die niet de standaard mailapp gebruikt, maar wel de samsung agenda zou willen gebruiken met meerdere accounts? Mijn Gmail mailadressen krijg ik zonder problemen toegevoegd aan zowel Gmail als de samsung agenda app
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Oplossing
Meggie
Apprentice
Opties

Na er nogmaals wat tijd aan besteed te hebben, is het uiteindelijk een super simpele oplossing, waarvan ik me afvraag hoe ik die over het hoofd heb gezien. 

Ga in de outlook app naar instellingen, klik onder e-mailaccounts op het juiste account en selecteer agenda's synchroniseren. Dit was bij mij de oplossing, dus geen gedoe met onder de telefoon instellingen accounts toevoegen etc.

Werkt overigens wel alleen bij een outlook account. In de app gebruik ik ook een office 365 account en die moet wel bij telefoon instellingen als account toegevoegd worden.

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hey @Meggie ,

Heel erg bedankt voor je terugkoppeling! Deze heb ik ook over het hoofd gezien.
Mooi dat het gelukt is. Zou je misschien het topic als Opgelost willen markeren?
Accepteer Oplossing aanklikken. Thanks!

Fijne avond!

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Members_AHFz7SO
First Poster
Opties

beste , 

ik probeer mijn werk agenda (offivce365) te syncen met samsung agenda maar....

onder de outlook instelligen in de app...staat mijn werk e-mail adres (office 365) agenda syncroniseren niet in de lijst...

Mijn prive e-mail(outlook) staat agenda syncroniseren er wel. 

kan het zijn dat mijn organisatie deze optie geblokeerd heeft in mijn office 365 account?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_AHFz7SO, goedemiddag.

Maak je gebruik van een werkprofiel op je telefoon? En heb je hier ook al contact over gehad met de IT afdeling van je werk?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes