Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Officiële klacht

(Onderwerp aangemaakt op: 31-07-2024 08:59 PM)
269 Weergaven
A54Galaxy1995
First Poster
Opties
Beste, 

Via welke weg kan ik een officiële klacht indienen bij Samsung zonder het versturen van een brief? Misschien dat ik niet goed gekeken heb maar op de website kon ik niet zo snel iets vinden.

Na 15 jaar telefoons van Samsung, waarvan 12 jaar zonder problemen en de laatste 3 jaar met ieder toestel problemen, neem ik never nooit een Samsung meer. 

Een constant dalende kwaliteit. Nooit onderdelen op voorraad bij de reparatiestores. 4 x in 1 jaar exact hetzelfde probleem en geen oplossing of tegemoetkoming. En aangezien er nu geprobeerd wordt om ook nog eens geen reparatie onder garantie te verzorgen is voor mij de maat vol. 

Hoe moeilijk kan het zijn als het hele internet vol staat over het probleem met de vochtdetectie en het niet kunnen opladen, om dit op te lossen? Nee we blijven gewoon producten uitleveren die simpelweg niet goed zijn. En de klant moet het maar uitzoeken, die kan wel weer 5 dagen zonder telefoon. 

Jammer om te zien want ik was dol op Samsung maar sinds de Galaxy S20FE heb ik alleen maar problemen gehad.
0 Likes
2 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Je kunt je klacht hier schrijven. Als je ordernummers en reparatienummers hebt vermeld die dan ook😉 Dan pakt de Community Manager het op.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @A54Galaxy1995,

Bedankt voor jouw bericht. Kan je meer ingaan op de issue? E.v. het delen van reparatienummer(s). Ik communiceer dan met onze Interne afdeling erover zodat ze e.v. jouw klacht in behandeling kunnen nemen.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes