Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Niet altijd meldingen of synchroniseren

(Onderwerp aangemaakt op: 13-12-2022 10:52 PM)
210 Weergaven
Fabs1986
First Poster
Opties
Sinds 2 weken heb ik een A53 in mijn bezit. Nu heb ik vanaf de 1e dag het probleem dat ik niet altijd meldingen krijg wanneer er bv berichten binnenkomen of dat berichten pas opgehaald worden bij het oppakken van de telefoon, na ontgrendelen of zelfs pas na openen van de app. Ik heb het dan vooral over whatsapp en gmail. Ik heb alle instellingen die ik kon vinden al nagekeken; synchroniseren staat aan. Gegevens ophalen bij batterijbesparing staat aan, nooit sluimeren, enz. Iemand nog een tip waaraan het kan liggen? Is soms super irritant als ik na een uur pas een belangrijk berichtje/mailtje zie. Of als bv mijn man iets dringend moet weten en niet kan bellen, maar ik zijn berichten pas zie na ontgrendelen van de telefoon...
0 Likes
1 Antwoord
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Dus bij die specifieke apps staat batterij op onbeperkt? Instellingen > Apps > Whatsapp > Batterij > Onbeperkt. 

Heb je wifi aanstaan op het moment dat er niks binnenkomt? Ik had dat vroeger en toen was er ooit een instelling wifi batterijbesparing, nadat ik die uit had gezet deed hij het beter. Misschien een idee om even alles te backuppen en dan je toestel naar de fabrieksinstellingen terug zetten en daarna geen backup terugzetten van de apps en instellingen. Dan voorkom je dat je de oude instellingen weer terug zet en weer hetzelfde probleem hebt. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2