Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Na software uprade naar one UI 5 (Android 13) werkt bluetooth niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 15-12-2022 10:06 PM)
448 Weergaven
creamondo
Student
Opties
2 dagen geleden de software update gedaan. Daarna is er geen verbinding meer mer mijn smartwatch belesy. Bluetooth zegt dat hij verbonden is maar er worden geen gegevens verzonden. En de app zegt dat het niet gekoppeld is.
Ik heb de telefoon opnieuw opgestart, de smartwatch ook. Ik heb de netwerkgegevens gereset bij de telefoon, geen resultaat. Tevens de bluetooth gegevens aan en uit gezet.
Ik heb een tweede Horloge, brainz smart watch pro geprobeerd, met als zelfde resultaat. Mijn oortjes werken ook niet meer.
Ik heb een galaxy a52 5g 128.
Er is iets mis met de update

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
creamondo
Student
Opties
Ik heb gisteren een factor reset gedaan. In de veilige modus werkte de Bluetooth ook niet evenzo netwerken resetten.
Nu werkt de Bluetooth weer

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Sahri
Helping Hand
Opties
Heb je al een foutrapport verstuurd? Dat doe je via de ondersteuningspagina van de members app. Ik denk dat een factory reset onvermijdelijk is om 't weer werkend te krijgen.
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Welkom op de Community, @creamondo

Is het nog gelukt? Het is natuurlijk jammer dat het resetten van de netwerkinstellingen niet heeft geholpen. Bekijk de bovenstaande suggesties en check nog even of de verbinding toevallig wel naar behoren werkt wanneer je het toestel in de veilige modus start. 

Groeten,

Joey

Oplossing
creamondo
Student
Opties
Ik heb gisteren een factor reset gedaan. In de veilige modus werkte de Bluetooth ook niet evenzo netwerken resetten.
Nu werkt de Bluetooth weer