op 16-06-2020 12:58 PM
Hoi,
Sinds enige tijd geeft mijn A40 telefoon en paar keer per dag een meldingsgeluid. Deze is harder dan de normale melding en er is geen melding of notificatie te vinden bovenin mijn scherm. Hoe kom ik er vanaf?
NFC staat uit
Notificatie reminder staat uit
In het scherm app-meldingen staat op dat moment geen app die een recente melding heeft gedaan
op 17-06-2020 02:06 PM
Hi @Sverst,
Welkom op de Community.
Lastig te zeggen waar het vandaan komt. Als je het toestel een tijdje in de Veilige Modus draait, kom 't het dan ook voor?
op 22-06-2020 06:22 PM
Tsja daar had ik me nog niet aan gewaagd, omdat ik mijn telefoon en bijbehorende apps ook nodig heb voor mijn werk. Ik ben er ondertussen wel achter dat hij het alleen doet als er connectie met internet is.
op 23-06-2020 01:30 PM
Check even of het toestel up-to-date is, anders kun je een reset proberen. Maak dan wel een back-up van je gegevens met Smart Switch: https://bit.ly/3aAtDkO
op 29-07-2020 09:56 AM
Hey Sverst.
Deze "bug" is vaker aanwezig op sommige Samsung apparaten.
ik heb een beetje rond gekeken op de forums en op de (onofficele) Discord server en ik hoop dat deze sulities werken.
Tip!!
Pad: Instellingen>Toegankelijkheid> Gehoor verbeteringen> Mute all sounds AAN
Deze optie zou alle geluiden van de telefoon (inclusief media) moeten dempen. Dit is een mogelijke oplossing om er zeker van te zijn dat je dit geluid niet meer zult horen. Als je het geluid nog steeds hoort terwijl dit ingeschakeld is dan raad ik aan het apparaat te reseten.
1. Apps met notificatie toegang.
Helaas (okal heb ik het vaak voorgesteld bij google) is Android wat minder goed met Notificatie Permissies als bijvoorbeeld IOS. Soms alle notificaties in je Notificatie center soms een zooitje of krijgen sommige apps toegang tot notificaties waar je toch eigelijk nooit iets van wilt weten. probeer apps die toch geen balangerijke berichtjes sturen (zoals bijvoorbeeld shopping apps, kook apps, games, foto/video editing apps etc). en schakel deze uit door je vinger op de app te houden dan app info en dan meldingen.
Elke keer dat je een melding krijgt zonder reden check dan even het meldingen menu in instellingen
Er is in het meldingen menu een kopje Recent verzonden als de meest recent verzonde notificatie een app is waarvan je niks wilt of zou horen te ontvangen klik dan op die app (via het recent verzonden menu) en schakel meldingen uit.
laat even weten als iets van deze dingen heeft gewerkt!
op 14-06-2021 05:28 PM
hoi sinds een paar weken heb ik dit probleem ook ik heb ook al van alles geprobeerd maar als ik kijk waar het vandaan komt staat er bij mij dat het komt van uit het bestuuringssyteem
op 16-06-2021 09:58 AM
Hi @Steinhn,
Dat is vreemd. Heb je toevallig de instelling 'meldingsherinnering' ingeschakeld?
Controleer ook of je toestel up-to-date is.
op 16-06-2021 12:18 PM
op 16-06-2021 04:17 PM
op 16-06-2021 06:41 PM