Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Meldingsgeluid zonder melding A40

(Onderwerp aangemaakt op: 16-06-2020 12:58 PM)
18176 Weergaven
Sverst
Student
Opties

Hoi,

Sinds enige tijd geeft mijn A40 telefoon en paar keer per dag een meldingsgeluid. Deze is harder dan de normale melding en er is geen melding of notificatie te vinden bovenin mijn scherm. Hoe kom ik er vanaf? 

NFC staat uit

Notificatie reminder staat uit 

In het scherm app-meldingen staat op dat moment geen app die een recente melding heeft gedaan

0 Likes
10 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Sverst,

Welkom op de Community.

Lastig te zeggen waar het vandaan komt. Als je het toestel een tijdje in de Veilige Modus draait, kom 't het dan ook voor?

https://bit.ly/2JQrwvP

rsz-846676
0 Likes
Sverst
Student
Opties

Tsja daar had ik me nog niet aan gewaagd, omdat ik mijn telefoon en bijbehorende apps ook nodig heb voor mijn werk. Ik ben er ondertussen wel achter dat hij het alleen doet als er connectie met internet is. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Check even of het toestel up-to-date is, anders kun je een reset proberen. Maak dan wel een back-up van je gegevens met Smart Switch: https://bit.ly/3aAtDkO

rsz-846676
0 Likes
Finny
Pioneer
Opties

Hey Sverst.

Deze "bug" is vaker aanwezig op sommige Samsung apparaten. 

ik heb een beetje rond gekeken op de forums en op de (onofficele) Discord server en ik hoop dat deze sulities werken.

Tip!!

Pad: Instellingen>Toegankelijkheid> Gehoor verbeteringen> Mute all sounds  AAN

Deze optie zou alle geluiden van de telefoon (inclusief media) moeten dempen.  Dit is een mogelijke oplossing om er zeker van te zijn dat je dit geluid niet meer zult horen. Als je het geluid nog steeds hoort terwijl dit  ingeschakeld is dan raad ik aan het apparaat te reseten.

1. Apps met notificatie toegang.

Helaas (okal heb ik het vaak voorgesteld bij google) is Android wat minder goed met Notificatie Permissies als bijvoorbeeld IOS. Soms alle notificaties in je Notificatie center soms een zooitje of krijgen sommige apps toegang tot notificaties waar je toch eigelijk nooit iets van wilt weten. probeer apps die toch geen balangerijke berichtjes sturen (zoals bijvoorbeeld shopping apps, kook apps, games, foto/video editing apps etc). en schakel deze uit door je vinger op de app te houden dan app info en dan meldingen.

Elke keer dat je een melding krijgt zonder reden check dan even het meldingen menu in instellingen

Er is in het meldingen menu een kopje Recent verzonden als de meest recent verzonde notificatie een app is waarvan je niks wilt of zou horen te ontvangen klik dan op die app (via het recent verzonden menu) en schakel meldingen uit.

laat even weten als iets van deze dingen heeft gewerkt!

Steinhn
Apprentice
Opties

hoi sinds een paar weken heb ik dit probleem ook ik heb ook al van alles geprobeerd maar als ik kijk waar het vandaan komt staat er bij mij dat het komt van uit het bestuuringssyteem

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Steinhn,

Dat is vreemd. Heb je toevallig de instelling 'meldingsherinnering' ingeschakeld?

Controleer ook of je toestel up-to-date is.

rsz-846676
0 Likes
Steinhn
Apprentice
Opties
Ja deze had ik nog aan staan heb hem nu uit staan nu nog kijken of die het nog doet
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, top. Laat het vooral even weten, mocht het onverhoopt weer voorkomen 👍

rsz-846676
0 Likes
Steinhn
Apprentice
Opties
Top ik heb hier nu geen last meer van👍