Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Meldingen op vergrendelscherm

(Onderwerp aangemaakt op: 05-04-2022 07:39 PM)
6079 Weergaven
Vinciix
Apprentice
Opties
Ik heb sinds een week een nieuwe telefoon, de Samsung A32 5G. Op mijn vorige telefoon kreeg ik een pop up op mijn vergrendelscherm waardoor ik kon zien dat ik een bericht had ontvangen, maar ik krijg dit niet voor elkaar op dit toestel. Alle meldingen staan aan etc.
Wie o wie heeft het antwoord? 🤯
0 Likes
10 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Instellingen > vergrendelscherm > en dan meldingen aanzetten?

Screenshot_20220405-194258_Settings.jpg
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Vinciix
Apprentice
Opties
Hoi Patrick, deze staan aan. Ik krijg alleen geen 'pop up' op mijn scherm zoals ik voorheen kreeg. Heeft dit misschien te maken met dat always on niet meer in de instellingen staat?
0 Likes
Vinciix
Apprentice
Opties
Zo zijn mijn instellingen op dit moment.Zonder titel3_20220405195015.pngScreenshot_20220405-194947_Settings.jpgScreenshot_20220405-194930_Settings.jpg
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
En als je de pop up melding op gedetailleerd zet?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Vinciix
Apprentice
Opties
Ook al geprobeerd maakt voor het scherm geen verschil. Ik moet echt via de knop mijn scherm activeren voor ik een melding zie
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wij kunnen anders ook op afstand een keer met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Shadow18NL
Journeyman
Opties
Is hier al een duidelijk antwoord op want ik zit met het zelfde probleem alleen dan met een A33
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Shadow18NL, heeft het dan misschien te maken met de instellingen van de app(s) in kwestie? Je zou zoals @MartijnK aangaf eens gebruik kunnen maken van de Hulp op Afstand service, dan kan er even met je worden meegekeken. Succes!

Groeten, 

Joey

0 Likes
Shadow18NL
Journeyman
Opties
Wat voor een koste zitten daar aan verbonden en vind het opzich wel appart maar goed alle beetjes helpen
0 Likes