Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Mei update

(Onderwerp aangemaakt op: 11-06-2024 12:53 PM)
282 Weergaven
pietersm
Explorer
Opties
Bijna half kuni en nog steeds geen mei update voor de A55 
Als hij nu nog begin juni moest komen ok maar nu vindt ik dit niet ok meer 
De beveiliging is 1 van de belangrijkste onderdelen van een phone 
Dus samsung geef eens een duidelijke uitleg waarom de achterstand 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
ThePianoLord
Journeyman
Opties
Hallo Pietersm!

Samsung kan updates vertraagd uitrollen. Ze doen dit vaak in fases om problemen te identificeren.

De provider (Proximus, Telenet...) hebben tijd nodig om updates te testen en aan te passen. Soms zijn er technische problemen die eerst opgelost moeten worden.

Updates worden niet altijd tegelijk wereldwijd vrijgegeven. (Bvb. Eerst de V.S. dan Japan...)

Deze factoren samen kunnen vertragingen veroorzaken.

Zoals de A51 die geen ondersteuning en beveiligingsupdates meer krijgt is infeite wel kwetsbaarder maar wordt wel nog steeds beveiligd onder de voorwaarden van de Provider.

Mocht het zijn dat deze update na verloop van tijd niet binnenkrijgt kan je een klacht indienen bij je provider of kan je geholpen worden in de Samsung Centers: https://www.samsung.com/be/servicecenter/

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Oplossing
ThePianoLord
Journeyman
Opties
Hallo Pietersm!

Samsung kan updates vertraagd uitrollen. Ze doen dit vaak in fases om problemen te identificeren.

De provider (Proximus, Telenet...) hebben tijd nodig om updates te testen en aan te passen. Soms zijn er technische problemen die eerst opgelost moeten worden.

Updates worden niet altijd tegelijk wereldwijd vrijgegeven. (Bvb. Eerst de V.S. dan Japan...)

Deze factoren samen kunnen vertragingen veroorzaken.

Zoals de A51 die geen ondersteuning en beveiligingsupdates meer krijgt is infeite wel kwetsbaarder maar wordt wel nog steeds beveiligd onder de voorwaarden van de Provider.

Mocht het zijn dat deze update na verloop van tijd niet binnenkrijgt kan je een klacht indienen bij je provider of kan je geholpen worden in de Samsung Centers: https://www.samsung.com/be/servicecenter/
Emiel71
Student
Opties

De mei update is er eindelijk, vingerafdruk probleem is niet verholpen, daar mogen we dan nog een maand mee doorlopen, of misschien maar het toestel verkopen en gaan voor een beter merk/toestel.

0 Likes
pietersm
Explorer
Opties
Ik moet zeggen dat de vingerafdruk bij mij zonder die update al beter was
Neemt niet weg het niet leuk is voor degene die er problemen mee hebben
Ge ziet dat samsung geen moer om hun klanten geeft
De meest kopen die gsm omdat hij zolang maandelijks bijgewerkt wordt
Ik geef het nog tot half juli en dan zie ik wel wat ik er mee doe
pietersm
Explorer
Opties