Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Mapje 'veilige map' ontbreekt bij de instellingen.

(Onderwerp aangemaakt op: 06-09-2022 07:03 PM)
389 Weergaven
johan hamstra
Apprentice
Opties

Goedendag,

ik had mijn vriendin de tip gegeven van de 'veilige map' optie om foto's veilig op te slaan. Ze heeft de A13 (vrijwel nieuw/ budget telefoon) gekregen en vandaag alles overgezet van de ene Samsung naar de andere. Maar bij  haar A13 ontbreekt bij instellingen de map 'veilige map' , alsmede Samsung pass. Maar hoe kan dat? Kan zei nu de 'veilige map' niet gebruiken? Kan het zijn dat de simkaart eerst overgezet moet worden of staat dat er los van? Graag tips, bvd👍

0 Likes
6 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties
Hi,

If you don't see Secure folder option in Settings > Biometrics and security then it's not supported in A13.

Also, Samsung Pay does not work in the Netherlands. Try Google Pay.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Dit toestel heeft deze features niet helaas.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @johan hamstra, goedemeorgen. 

Als je gaat naar Instellingen > Biometrie en beveiliging, welke opties zie je hier staan? Kan je hier anders een schermafdruk van maken? Wij hebben hier op kantoor geen A13 liggen wel hebben wij de A03 liggen en hierbij is de optie voor Veilige Map ook aanwezig. 

Een andere mogelijkheid is om dit te activeren via het controle paneel 😇 Houd jeons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
johan hamstra
Apprentice
Opties

Dit is een schermafbeelding van haar telefoon, de A13. Dus geen veilige map ertussen. We hebben gisteravond  alles overgezet van de oude naar de nieuwe en de simkaart ook. Ga vanavond of anders morgenavond even de optie bekijken van het controlepaneel.  Je hoort van mij.

johanhamstra_0-1662628475831.png

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel voor je berichtje. Kan je het toestel anders even helemaal terug zetten naar de fabrieksinstellingen en instellen zonder back-up? 

Wij kunnen eventueel ook op afstand met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Dani373737
First Poster
Opties
Ik heb ook geen veilige map op Samsung a13
0 Likes