Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Kromgetrokken A51

(Onderwerp aangemaakt op: 18-08-2022 09:43 PM)
217 Weergaven
MirjamV
Apprentice
Opties

Goedenavond,

Ik had vanmiddag mijn Samsung Galaxy A51 ook in mijn zak van mijn bodywarmer zitten, waar hij niet onder druk staat. Het ene moment is het scherm nog heel en een half uurtje later is mijn scherm craquelé en is mijn toestel kromgetrokken. 

Ik neem aan dat dit gewoon onder garantie valt? Toestel is niet gevallen, nog geen half jaar geleden is er een nieuw scherm ingezet.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Waar is dit scherm erin gezet? Via Samsung?

https://bit.ly/2jwV3SJ 
Opsturen voor reparatie is de beste optie, een monteur zal bepalen of dit wel of niet onder de garantie valt.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Waar is dit scherm erin gezet? Via Samsung?

https://bit.ly/2jwV3SJ 
Opsturen voor reparatie is de beste optie, een monteur zal bepalen of dit wel of niet onder de garantie valt.
MirjamV
Apprentice
Opties
Via I-repair in Zeewolde
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als een ander bedrijf een reparatie heeft uitgevoerd vervalt de garantie bij Samsung. Dus dat is wel vervelend.
MirjamV
Apprentice
Opties
Ik ben/was in de veronderstelling dat zij goedkeuring van Samsung hebben, ze doen heel veel Samsung toestellen.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als je via Samsung de reparatie aanmeld dan komt het toestel altijd bij Dynafix terecht. Als je het via een derde partij laat repareren dan vervalt altijd de garantie.
dotje1234
First Poster
Opties
Ook via dynafix heb je geen enkele garantie, omdat samsung een waardeloos bedrijf is geworden. Zoveel modellen die krom trekken, dat kan niet aan de consument liggen. Daaag samsung
0 Likes