Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

kan niet inloggen niet inloggen na update in op mijn samsung a54 5g , kan ook de gsm niet registreren ondanks juiste imei num

(Onderwerp aangemaakt op: 05-02-2024 12:42 PM)
283 Weergaven
Corneel
First Poster
Opties

Na update kan ik niet meer inloggen op mijn samsung a54 . Nochtans is het passwoord het juiste wat ik altijd gebruikte en ook opgeschreven had en heb. probeer via website mijn pagina en via emei nummer mijn samsung te registreren lukt gewoon niet. Dit is echt klote . Alles werkte perfect tot ik die stomme update deed !!!! graag een oplossing hiervoor aangezien het waarschijnlijk aan de update ligt. Kan dus schermlock niet ontgrendelen, kan gsm niet registreren ondanks de juiste imei nummers , ondanks profiel bij samsung , niks helpt !!!! Oplossing graag

0 Likes
5 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Corneel,

 

bedankt voor jouw bericht. Wanneer na het opnieuw opstarten dit ook zo is bied een harde reset hier de uitkomst met behulp van de knoppen op het apparaat. Zie onderstaande link voor de instructies.

https://bit.ly/3NxxsMP.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
Members_1x2YER9
First Poster
Opties

Mijn dochter heeft hetzelfde probleem met haar A54. Na een update 2 dagen terug kan ze de telefoon niet meer unlocken: het wachtwoordt werkt niet meer. Ze heeft al verschillende keren geprobeerd (ook na herstarten via de knoppen).

Er is iets mis met die update!

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_1x2YER9,

 

Bedankt voor de melding, ik heb jouw melding intern doorgegeven. Heeft mijn eerdere genoemde instructies over de fabrieksherstel geholpen?

 

Met groet,

Ajay 

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
Members_1x2YER9
First Poster
Opties

Dag Ajay,

Het restten lukt niet via de fysieke knoppen. Ik vermoed omdat de telefoon niet afstaat (en zonder werkende PIN kunnen we hem niet afzetten). Ik kan gem alleen hertarten (power+volume down), maar ik geraak niet in het recovery menu.

 

Ps: Via Samsung Find My Device hebben we ook 'wissen' gestart, maar de A54 wordt niet gevonden (nochans heeft die well wifi...). Ook goolle find my device vinden we hem niet 😕

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update Members_1x2YER9,

 

Wanneer het met de fysieke knoppen niet lukt raden we aan te gaan naar een servicepunt of het laten opsturen. De software wordt dan er opnieuw opgezet. Zie onderstaande link.

https://bit.ly/3J4HpwQ

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes