Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Inlogproblemen Galaxy A54 bij Payconic app

(Onderwerp aangemaakt op: 22-01-2024 08:58 AM)
165 Weergaven
manjifik
Apprentice
Opties

Zowel mijn echtgenote als ik hebben sinds 3 weken de Samsung Galaxy A54 en als wij de payconic app willen openen duurt het 8 à 9 minuten voor we voorbij het 1 ste scherm kunnen en het scherm om de QR code te scannen verschijnt.

Dit is zeer vervelend als je een betaling moet doen of ontvangen.

Weet iemand een oplossing?

5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @manjifik ,

Dat klinkt als een probleem met de app, ik zou even contact opnemen met de makers van die app en vragen of ze het kunnen oplossen met een update.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
manjifik
Apprentice
Opties

Heb de Payconic app al 15x na verwijdering terug geïnstalleerd, zonder resultaat. Ook mijn Health app heeft 13 minuten nodig om te openen, zowel op mijn A54 als op die van mijn echtgenote! Kan toch niet aan de apps liggen dan?

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

In je topic vermelde je maar 1 app met het probleem. Als het er meerdere zijn die raar doen dan zou je inderdaad denken dat het ergens anders aan ligt.

Om hoeveel apps gaat het?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
manjifik
Apprentice
Opties

Een drietal apps waar ik nu zeer lang moet wachten om aan te melden en die vroeger op mijn Huawei zonder problemen opengingen.

Payconic

My Health

Ethias verzekeringen

Gr,

Andre

0 Likes
Jimboo84
Black Belt 
Opties

@manjifik 

Aangezien de traagheid in meer apps zit; installeer de Samsung Members app vanuit de Samsung Galaxy Store app. Stuur een foutrapport met uw volledig probleem beschrijf met de verschillende apps. Samsung ontwikkelaars moeten die traagheid onderzoeken. Ik heb voornamelijk traagheid met de Samsung Members app zelf, desondanks mijn wifi of data connectie sterk is