Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Ik heb een Galaxy A14. De stappenteller doet het niet

(Onderwerp aangemaakt op: 04-09-2023 05:06 PM)
294 Weergaven
Marjan55
First Poster
Opties
Ik heb een Samsung Galaxy A14. De stappenteller (samsung health) doet het niet. Alles geprobeerd. App opnieuw installeren , opnieuw telefoon opgestart, zonder resultaat. Helpdrsk gebeld maar die adviseert de telefoon te resetten. Ben bang dat ik dan alles, foto's, whatssapp, etc. kwijt ben. Wat moet ik doen om het probleem te verhelpen?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag,

Wat vervelend om te horen dat je problemen hebt. Ga eens naar de Samsung members app > Ondersteuning > Diagnose telefoon. Ik zou daar even een volledige test van het toestel doen. Ik ben benieuwd of hij een foutmelding ergens zal geven of niet.

Ik zou ook even je telefoon aansluiten aan een computer en een backup maken. Je zou inderdaad een fabrieksherstel kunnen proberen maar alleen als je een backup hebt gemaakt. Als een fabrieksherstel niet werkt dan is een reparatie de volgende stap. Laten we hopen dat een fabrieksherstel het probleem verhelpt.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Marjan55
First Poster
Opties
Mijn Samsung Galaxy A14 telt de stappen niet. De health app verwijdert en opnieuw geinstalleerd, toestel aan en uit, maar de app werkt nog steeds niet. Wat kan ik doen om dit te verhelpen?
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag,

Wat vervelend om te horen dat je problemen hebt. Ga eens naar de Samsung members app > Ondersteuning > Diagnose telefoon. Ik zou daar even een volledige test van het toestel doen. Ik ben benieuwd of hij een foutmelding ergens zal geven of niet.

Ik zou ook even je telefoon aansluiten aan een computer en een backup maken. Je zou inderdaad een fabrieksherstel kunnen proberen maar alleen als je een backup hebt gemaakt. Als een fabrieksherstel niet werkt dan is een reparatie de volgende stap. Laten we hopen dat een fabrieksherstel het probleem verhelpt.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200