Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Hotspot werkt niet met Samsung A54

(Onderwerp aangemaakt op: 15-02-2024 09:22 AM)
761 Weergaven
Astridsv
Student
Opties
Hoi,

Sinds ik mijn nieuwe Samsung A54 heb, krijg ik met de hotspot geen internetverbinding op een willekeurig ander apparaat. Het lukt wel om de hotspotverbinding tot stand te brengen en op het andere apparaat lijkt ie wel verbonden te zijn, maar als ik een internetpagina opzoek zegt ie dat de verbinding offline is en kan de pagina dus niet geopend worden. 
Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?
Bedankt alvast voor het meedenken!
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Members_rjCQjKI
First Poster
Opties

Hoi, dit precieze probleem had ik ook. Ik ben er uiteindelijk achter gekomen en heb de APN opnieuw moeten instellen. Hier de gegevens van 50+ mobiel: https://www.50plusmobiel.nl/veel-gestelde-vragen/alles-werkt-behalve-mijn-internet

Succes

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Astridsv ,

kun je proberen om de instellingen van de hotspot aan te passen? Misschien even op 2.4 zetten, en probeer een andere naam voor het netwerk of een ander kanaal kiezen. Wat zegt je provider hierover?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Astridsv
Student
Opties
Ik heb al wat geprobeerd te wijzigen, maar zonder resultaat. Ik heb 50+ mobiel als provider, maar die gebruikt het netwerk van Vodafone. Moet ik dan bij Vodafone zijn denk je?
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Nee je kunt even vragen aan 50+ of alle instellingen goed staan op jou telefoon.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Astridsv
Student
Opties
Dank je voor de reactie, ik zal contact opnemen met 50+.
0 Likes
Oplossing
Members_rjCQjKI
First Poster
Opties

Hoi, dit precieze probleem had ik ook. Ik ben er uiteindelijk achter gekomen en heb de APN opnieuw moeten instellen. Hier de gegevens van 50+ mobiel: https://www.50plusmobiel.nl/veel-gestelde-vragen/alles-werkt-behalve-mijn-internet

Succes