Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Handfree bellen

(Onderwerp aangemaakt op: 06-12-2022 04:37 PM)
212 Weergaven
kristake
First Poster
Opties
Als ik alles installeer in mijn voertuig en op gsm kan ik handfree bellen, leg ik de auto stil en vertrek erna terug vinden ze mijn contacten niet meer.
Wat is er mis?
0 Likes
11 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @kristake, goedemorgen. 

Wat is het modelnummer van jouw telefoon? En hoe koppel je deze met de auto? Heb je de verbinding/koppeling ook al eens helemaal opnieuw ingesteld?  Is jouw telefoon verder up-2-date? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
kristake
First Poster
Opties
Hoi
Galaxy A7(2018).
Als ik alles op nieuw installeer in auto en op gsm werkt het.
Maar zet ik de auto stil vind het geen contacten meer.
Software is up-2-date
0 Likes
kristake
First Poster
Opties
ModelnummerScreenshot_20221207-101415_Settings_48562_1670404455.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Maak je gebruik van een aparte app of doe je dit enkel via een eenvoudige Bluetooth verbinding? Heb je de netwerkinstellingen van je telefoon al eens gereset? 

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

En met stil bedoel je uit?

kristake
First Poster
Opties
Via eenvoudige Bluetooth verbinding
Heb het nu is gereset.
Ja als de auto stil sta en na een half uur wil ik terug vertrekken is het weg
0 Likes
kristake
First Poster
Opties
Dat komt erop nu20221206_130717_48549_1670328437.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Is het systeem van je auto ook verder up-2-date? En onthoud het systeem wel de verbinding of koppeling met je telefoon?

Groeten,

Martijn

kristake
First Poster
Opties
Zijn al constant in de garage geweest,dochter haar smartphone een iPhone,lukt wel
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je het nu al getest na de netwerk reset? Ik hoor graag of dit heeft geholpen, maakt dit ook geen verschil dan kan je via onze Samsung Members-app een foutrapport indienen. 

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.