Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Groen stipje in de navigatiebalk

(Onderwerp aangemaakt op: 16-05-2022 09:36 AM)
2198 Weergaven
Sigridvdz
First Poster
Opties

Sinds de laatste update heeft mijn A51 rechtsonderin de navigatiebalk een groen stipje. Naast het "terug" knopje. Als ik mijn beeld draai, draait het stipje mee dus het is geen dode pixel... alles afgezocht maar kan niks vinden. Kan er ook niet op klikken. Iemand een idee wat het is? 

IMG-20220512-WA0013.jpg

0 Likes
9 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Volgens mij is dat om een nieuwe functie uit te proberen ofzo. Ga eens naar Instellingen > Display > Navigatiebalk > kies daar eens voor veeggebaren. Als dat je niet bevalt kies dan weer voor Knoppen. Kijk of het stipje dan weg is.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Sigridvdz
First Poster
Opties

Helaas, ook dan blijft het stipje er staan

0 Likes
Sigridvdz
First Poster
Opties

Kan er niet op klikken... mijn zoon heeft ook een A51 en die heeft het stipje niet🤷

0 Likes
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoe lang heb je dit al? Stuur anders even een foutrapport in via de Samsung Members app. 

Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Het lijkt op het stipje van de privacy instellingen. Dit stipje komt normaal als er een app de camera of de microfoon gebruikt. Je krijgt op het moment dat de betreffende app start met het gebruiken van bijvoorbeeld de camera heel kort een klein camera icoontje te zien en daarna veranderd deze in een groen stipje. bij mijn note 10+ komt het stipje rechtsboven in te staan. Als je de taakbalk naar beneden veegt kan het icoontje ook zolang deze uitgevouwen is boven in komen te staan. Kun je dit eens controleren?

Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart?

Sigridvdz
First Poster
Opties

De stipje komt nooit bovenin beeld te staan.... ik heb bij alle apps de rechten al geblokkeerd voor het gebruik van de camera en de mic echter blijft het stipje er staan... telefoon staat elke nacht volledig uit

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je de app Tips al eens geopend? Doorloop daar eens alle tips.

Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

@S25-Watch7  1e post staat dat het stipje mee draait.. Dus 100% geen dode pixel..

S25-Watch7
Big Cheese
Opties
🙈 helemaal overheen gelezen. Ik haal de post wel weg.
0 Likes