Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

GPS A53 slecht in auto en met komoot

(Onderwerp aangemaakt op: 26-11-2022 11:07 PM)
400 Weergaven
heindevries
Journeyman
Opties
Komoot, een wandelapp, werkt niet bij mijn A53. Als ik de phone in mijn jaszak doe hoor ik niets of soms dat signaal zwak is. Ook in mijn Kia Niro heb ik meldingen gekregen van zwak GPS is signaal. Mijn oude S9 werkt wel gewoon met komoot. De GPS test van chartcross laat geen gekke dingen zien en is zeker zo goed als m'n s9. Is dit te fixen? Ich want anders ruil ik hem in...
0 Likes
16 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @heindevries, goedemiddag. 

Is jouw telefoon verder up-2-date? Heb je een cover om het toestel heen zitten? Ervaar je dit ook zonder? Heb je de netwerkinstellingen al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? 

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
heindevries
Journeyman
Opties
Dank je. Ik heb een simpel plastic hoesje om de A53 en een leren hoes om de S9. Ik ga jouw tips uitproberen
0 Likes
heindevries
Journeyman
Opties
M'n WiFi is overigens niet relevant bij het wandelen,dach ik
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wi-FI is inderdaad niet echt relevant bij wandelen, wel weer als je thuis komt denk ik 😉 Na een reset van de netwerkinstellingen dien je alle verbindingen met je telefoon opnieuw in te stellen, dus ook j e Wi-Fi netwerk.

heindevries
Journeyman
Opties
Heeft niet geholpen. Daarna opnieuw geïnstalleerd, lost het probleem niet op. Ook Google maps werkt niet goed met lopen. Je ziet ook dat de locatie heen en weer springt. Vanmiddag een dame van Samsung gesproken, die beweert dat het door komoot komt. Mijn opmerking dat ik ook problemen heb met Google maps kwam helaas niet over... Ik vrees dat ik ga inruilen.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @heindevires, goedemiddag.

Dankjewel voor de terugkoppeling! Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Groeten,

Martijn

0 Likes
heindevries
Journeyman
Opties
Gedaan, ik ben benieuwd.
MartijnK
MegaStar
Opties

Vraagje, als je de telefoon verbindt met de Auto middels een USB-kabel, zie je dan ook de optie staan voor het wijzigen van de USB-stand? Dit zou dan zichtbaar moeten zonder het controle paneel 

Groeten,

Martijn

0 Likes
heindevries
Journeyman
Opties
Ik zit nu voor werk in Sevilla dus kan dat niet testen. Zijn er verschillende usb standen? Wat houdt dat in?
0 Likes