Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Google Gemini updates.

(Onderwerp aangemaakt op: 16-08-2025 11:45 AM)
168 Weergaven
Els38
Pathfinder
Opties
Wat moet ik met deze mail doen? Want Gemini is uitschakeld.

image

En Gemini ga ik niet meer inschakelen.

image

0 Likes
12 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Je hoeft niks met deze mail te doen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Els38
Pathfinder
Opties
Dus ik mag het verwijderen de mail omdat Gemini uitgeschakeld blijft in Instellingen en Apps van de smartphone A56 van Els?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ja
Els38
Pathfinder
Opties
Het is verwijderd de mail in Gmail met Samsung Emailapp. En dan krijg ik geen mailtjes meer van Google Gemini?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Geen idee waar jij allemaal mails voor krijgt dat heb je in eigen handen. Niemand hier kan daar bij helpen.
Els38
Pathfinder
Opties
Een mail van een medewerker van Google heb ik gekregen. En ik geef ook een screenshot van wat ik gemaild heb. 1755423024873.jpg1755423024918.jpg1755423130772.jpg
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als jij gebruik maakt of gebruik hebt gemaakt van een app is het mogelijk dat je daar mails van krijg. De app uitschakelen maakt daar geen verschil in. Als je een app uitschakelt dan is die op jouw toestel niet meer zichtbaar maar een bedrijf kan natuurlijk niet zien of jij hun app nog gebruikt of niet. Wat je nu aan het doen bent heeft geen enkele zin. Als je een mail krijgt ergens van kun je dat gewoon naar de prullenbak verplaatsen.
Els38
Pathfinder
Opties
Als er een verandering kan komen vanuit Google dan is dat positief. Dus ik stuur na deze reactie geen reacties zolang de mail wat ik verstuurd heb niet beantwoord is.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Er gaat niks veranderen. Als ze een algemene mail sturen naar iedereen die Gemini gebruikt dan kun je daar niks aan veranderen. Gewoon negeren.