Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geluid whatsapp soms wel en soms niet

(Onderwerp aangemaakt op: 24-01-2023 12:37 PM)
540 Weergaven
Nadine31977
First Poster
Opties

Ik heb de A 52. Bij whatsapp doet het geluid raar. Soms krijg ik gewoon geen geluid bij een berichtje. Of bij een groep of personen waarvoor ik een speciaal geluid heb ingesteld, laat ie het standaar geluid horen. Of hij halveert het geluid en ipv fiefiew hoor je dan alleen fie. 

Mijn vorige samsung was een a6+ en die had hetzelfde probleem. Tmobile gebeld, alle mogelijke oorzaken gecheckt en conclusie was: ligt aan telefoon, koop maar een nieuwe. Dat heb ik gedaan maar van het begin af aan heeft deze hetzelfde probleem. En ja, de instellingen heb ik al tig keer gecontroleerd. Die staan goed. Telefoon ook al opnieuw opgestart. Dit speelt al jaren. 

0 Likes
3 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Probeer dit eens:

Ga eens naar instellingen > info telefoon > Softwaregegevens > buildnummer. Klik hier 7x op totdat er staat dat je ontwikkelaar bent.

Ga naar instellingen > Ontwikkelaarsopties en scroll helemaal naar onderen.

Totdat je die button ziet.

> Belang van Melding resetten <

Klik hierop.

Hoe gaat het hierna met je meldingen? Dit werkt niet altijd, maar bij mij heeft dit verschillende keren geholpen.

Heb je SmartSwitch gebruikt bij het instellen van je toestel?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Nadine31977
First Poster
Opties

Gedaan.

En ja die had ik toen gebruikt.

Bedankt voor de tip. Hoop dat het werkt.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als het niet werkt zul je een fabrieksherstel moeten doen maar dan de backup niet met SmartSwitch maken. Als je met SmartSwitch instellingen en apps meeneemt krijg je dit soort issues vaak.

De backup kan je zo maken:

Sluit de telefoon aan op een computer / usb opslag / externe hardeschijf.

Open de mijn bestanden app of via deze computer > telefoon > interne opslag. Je kunt alle mappen die jouw data hebben kopieren en er zo een backup van maken, vooral de map DCIM deze bevat al je foto's en video's van je camera.

In de Contacten app kun je via instellingen de Contacten exporteren. Dan krijg je een .vcf bestandje, deze kun je ook naar de pc kopieren en later op het nieuwe toestel zetten en dan importeren in de Contacten app.

- Whatsapp backuppen via de Cloud > dit kun je terug vinden in de instellingen van Whatsapp.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick