Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geluid valt weg bij videobellen whatsapp

(Onderwerp aangemaakt op: 22-03-2024 09:09 PM)
672 Weergaven
Dolf63
Apprentice
Opties
Sinds een paar maanden heb ik de a54 in bezit. Tijdens het videobellen via de whatsapp app valt het geluid regelmatig weg. Ik zie de persoon wel praten (mond beweegt, dus verbinding is prima) maar bij delen van de zin valt het geluid weg. Dat begint nu erg irritant te worden. Bij mijn vorige telefoons nooit last van gehad. Al update gedaan en de app verwijderd, maar het probleem blijft. Iemand een idee wat het probleem kan zijn? Mijn vriendin heeft precies het zelfde probleem. Ook een A54.

#Samsung Galaxy A54 #whatsapp 

11 Antwoorden
Julia1912
Journeyman
Opties
Ik denk dat dit een probleem is van WhatsApp zelf. Heb er ook op de 23+ last van namelijk.
evelynn2006
Explorer
Opties
Ik met de a34 ook
Dolf63
Apprentice
Opties
Mijn dochter heeft geen Samsung en heeft er geen last van.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Dolf63,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw A54 ook helemaal up-to-date en komt dit voor bij zowel op de mobiele netwerk als bij Wi-Fi?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Dolf63
Apprentice
Opties
Hij is helemaal up-to-date en komt voor op Wi-Fi en 4/5 G
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Dolf63,

Wanneer het na opnieuw opstarten van jouw toestel de issue nog aanwezig is kan je via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Amanda1989x
First Poster
Opties
Ik heb exact hetzelfde probleem.. ik hoop echt dat er een oplossing komt
0 Likes
RD2024
First Poster
Opties
Ik heb hier ook al een tijd last van. Wist niet waar het door kwam maar zo te lezen heeft het met deze telefoon te maken dus (ook de A54). Is er al een oplossing Samsung?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jullie berichten.

Wanneer na het opnieuw installeren van de app en het opnieuw starten van het toestel de issue er nog steeds raden we aan om via de Members app een foutrapport hierover in te vullen. Na het kiezen van een categorie kan je in jouw eigen woorden de issue verwoorden. Onze R&D gaat dan het onderzoeken en wellicht kan het met een update worden verholpen.

Met groet,

Ajay  

Community Manager
0 Likes