Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen meldings geluid

(Onderwerp aangemaakt op: 19-11-2022 01:03 PM)
3362 Weergaven
MaaikeA
Explorer
Opties
Een aantal weken terug hier de vraag neergezet,  krijg geen meldings geluid. Fabrieks instellingen gezet enz. Nog niets. Dacht telefoon is "overleden" . Nieuwe A52 gekocht en wat denk je....zelfde euvel, Soms krijg ik geluid, meestal niet. Kan er een app zijn die dat veroorzaakt.  Alles is up to date.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MaaikeA
Explorer
Opties
Martijn, heb die instellingen nagezien en YES, probleem lijkt opgelost. Had zelf ook al gedacht, als ik back-up terug zet, zal euvel, waarschijnlijk niet zijn opgelost. Horloge instellingen was dus de boosdoener. Hoop dat meer mensen iets aan deze tip hebben. Dank je wel voor je door en meedenken.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 Antwoorden
Visje123
Voyager
Opties
Je geeft niet aan welk meldingsgeluid het betreft: merkgeluid van Samsung of app-geluiden. Omdat je weer hetzelfde probleem hebt, vermoed ik dat het toch aan je instellingen ligt. Je vermeldt ook dat alles up to date is, dus ga ik ervan uit dat je alles goed hebt ingesteld. In dat geval zou ik, als ik jou was "Ondersteuning op afstand" benaderen voor een eerste diagnose. Je kunt ook een Samsung Service Center binnenlopen en ook nog kiezen voor een het sturen van een foutrapporten via de Members app > ondersteuning > feedback sturen > foutrapporten.
0 Likes
MaaikeA
Explorer
Opties
Oké, dank je wel zijn geluiden van Samsung, SMS, mail, WhatsApp niets geeft geluid. Soms aantal keren wel, dan weer niet.
0 Likes
galaxytom
Journeyman
Opties
Instellingen lijkt mij ook en ik zou voor alle accounts backups maken en de hele telefoon terug naar fabrieks instellingen zetten.
galaxytom
Journeyman
Opties
Deze link kan helpen misschien en kreeg ik als reactie op een eigen vraag
https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-a-series/instellen-van-zelf-gekozen-geluidje-per-app-op-d...
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @maaike, goedemiddag.

Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
MaaikeA
Explorer
Opties
Ga ik een dezer dagen doen, er moet iets blokkeren , nieuwe telefoon. Dacht dat het aan mijn oude toestel lag
MaaikeA
Explorer
Opties
Contact gehad, moest telefoon in veilige modus uitzetten en opstarten. Helpt ook niet. En dit met een nieuwe telefoon. Vraag mij af of er soms een app is die dit kan veroorzaken
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@MaaikeA

Wanneer je de telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus krijg je dan ook geen melding binnen? Wanneer je telefoon is opgestart in de Veilige Modus worden apps van derden tijdelijk uitgeschakeld. Zo kunnen we achterhalen of een app van derden hier verantwoordelijk voor is.

Je telefoon uitzetten, opstarten in de Veilige Modus en weer opnieuw opstarten gaat dit niet oplossen op deze manier!

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
MaaikeA
Explorer
Opties

Nog altijd niet opgelost, krijg geen melding geluid, wel op horloge en geluid boxje . Vraag mij af of het nog uitmaakt of ik hem terug zet op fabrieksinstellingen en Backup weer terug plaatsen. Heb mij twijfels omdat het zelfde euvel ontstond , plots, op mijn oude A50 toen ook al op fabrieksinstellingen en back up terug gezet wat niet hielp. ( Nieuwe A 52 gekocht daarom. ) Af en toe heb ik neiging om hem op de grond te gooien en plat te stampen. 

0 Likes