Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galerij App

(Onderwerp aangemaakt op: 12-03-2023 09:07 AM)
586 Weergaven
PTRK490
First Poster
Opties
Hallo allemaal,

Ik heb de Samsung galaxy A10 uit 2019. Ik heb zojuist in de Playstore ontdekt dat het namelijk zegt dat de galerij app niet meer op mijn toestel werkt. Maar echter kan ik het als nog blijven gebruiken en foto's bekijken. Ook nieuwe foto's die ik maak, worden gewoon in de galerij app opgeslagen zowel intern als op de geheugenkaart. Echter maak ik me toch zorgen dat ik alle foto's zal kwijtraken wanneer ik de app helemaal niet meer kan gebruiken. Of werkt dat niet zo? Ik ben aan sparen voor een nieuwe toestel maar momenteel moet ik er hier even mee blijven doen. Verder opzicht niks verkeerd met het toestel op na dat die af en toe traag kan zijn. Heeft er iemand ook hier last van? Het runt op Android 11 en helaas is dat ook de laatste software update. 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Mippie
Explorer
Opties
De Google play store geeft enkel aan dat de nieuwere versies van de app niet voor jouw toestel beschikbaar zijn, de huidige versie van de galerij app die op jouw toestel staat zal gewoon blijven werken.
Daarnaast ben je de foto's ook zeker niet kwijt als de galerij app niet meer werkt, de foto's staan dan gewoon nog op je toestel. Je kunt ze dan gewoon nog bekijken met andere apps, en je zou ze ook gewoon nog bijvoorbeeld met een usb kabel op een computer kunnen bekijken, op je telefoon zullen je foto's waarschijnlijk te vinden zijn in de map DCIM.

Als je je zorgen maakt over het verdwijnen van je foto's is het sowieso wel verstandig om te zorgen dat ze niet enkel op je telefoon staan opgeslagen. Je zou bijvoorbeeld in de play store kunnen zoeken naar Google photos, hiermee kun je instellen dat je foto's automatisch allemaal opgeslagen worden op je Google account. Dit zorgt ervoor dat zelfs als je telefoon kapot gaat je de foto's niet kwijt bent, op een nieuwe telefoon zijn ze dan gewoon weer te vinden in de Google photos app, en op bijvoorbeeld een computer kun je ze bekijken op photos.google.com.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
Mippie
Explorer
Opties
De Google play store geeft enkel aan dat de nieuwere versies van de app niet voor jouw toestel beschikbaar zijn, de huidige versie van de galerij app die op jouw toestel staat zal gewoon blijven werken.
Daarnaast ben je de foto's ook zeker niet kwijt als de galerij app niet meer werkt, de foto's staan dan gewoon nog op je toestel. Je kunt ze dan gewoon nog bekijken met andere apps, en je zou ze ook gewoon nog bijvoorbeeld met een usb kabel op een computer kunnen bekijken, op je telefoon zullen je foto's waarschijnlijk te vinden zijn in de map DCIM.

Als je je zorgen maakt over het verdwijnen van je foto's is het sowieso wel verstandig om te zorgen dat ze niet enkel op je telefoon staan opgeslagen. Je zou bijvoorbeeld in de play store kunnen zoeken naar Google photos, hiermee kun je instellen dat je foto's automatisch allemaal opgeslagen worden op je Google account. Dit zorgt ervoor dat zelfs als je telefoon kapot gaat je de foto's niet kwijt bent, op een nieuwe telefoon zijn ze dan gewoon weer te vinden in de Google photos app, en op bijvoorbeeld een computer kun je ze bekijken op photos.google.com.