Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy watch7 LTE en Galaxy A35 LTE met E-SIM PREPAID

(Onderwerp aangemaakt op: 30-07-2024 11:44 AM)
124 Weergaven
Nardus_1KAu6zp
Apprentice
Opties

Met de Galaxy watch7 LTE kan ik niet buiten bereik bellen met de Galaxy A35 LTE met E-SIM PREPAID als de A35 LTE niet in de buurt is

Ik ben nu verplicht om altijd mijn telefoon mee te nemen, terwijl dit met LTE toestellen niet nodig zou zijn

Heeft iemand een oplossing hiervoor

Alvast bedankt

Ben

0 Likes
5 Antwoorden
JosienS
Voyager
Opties
Welke esim prepaid gebruik je als ik vragen mag.
Mijn vodafone provider heeft geen esim voor Samsung helaas.
0 Likes
Nardus_1KAu6zp
Apprentice
Opties

simyo prepaid

Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_1KAu6zp,

Bedankt voor jouw bericht. Ik weet dat het bij Simyo  niet mogelijk was om Esim te installeren bij een LTE Watch. Dit kan wel ondertussen zijn verandert, ik raad aan om bij Simyo te informeren of hun Esim wel mogelijk is te installeren op en een LTE Watch. Hou ons op de hoogte.

Met groet,

Ajay

rsz-846676
0 Likes
Nardus_1KAu6zp
Apprentice
Opties

Ajay-A,

het volgende antwoord zie schuingedrukt ontving ik van Samsung helpdesk, ik ben er  niet blij mee

Dan ligt de bal toch bij Simyo, we hadden gecheckt of dat de watch7 LTE en de telefoon A35 LTE met Simyo communiceerden, website en helpdesk van Simyo hadden dit beaamd.

Hey Ben, alsnog mijn excuses voor het laat reageren! We zitten met een behoorlijke drukte. Jouw provider (Simyo) gaat niet samen met de LTE Watches. Je kan alleen met Odido en KPN verbinden. ^Mano

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update Nardus_1KAu6zp,

Hopelijk wordt dit gauw voor je opgelost, anders kan je de mogelijkheid bekijken bij andere providers waar het momenteel waar mogelijk is. Hou ons op de hoogte van jouw acties.

Met groet,

Ajay

rsz-846676
0 Likes