op 18-07-2022 03:15 PM - laatst bewerkt op 18-07-2022 04:01 PM door MartijnK
Hoi
Ik heb op 23 maart 2022 een Samsung a53 gekocht in de samsung shop . Dit toestel vertoond vanaf het begin een probleem. Het toestel gaat uirzich zelf bellen als ik de Bluetooth aan zelf. Het belt zijn eigennummer. Ik heb de simkaart al vervangen door een nieuwe simkaart. Dit probleem bestaan. Heb zojuist contact gehad met Samsung.bhun advies was zelf dit bericht op de menber app. Misschien kan iemand je helpen met dit probleem. Dit advies vond ik vreemd maar doe het toch . Wie kan mij hiermee helpen. Als er geen oplossing is moet ik van samung naar een winkel om dit probleem na te laten kijken. Eerlijk gezegd vind een slap advies van samsung. Het lieft zou ik willen dat Samsung dit toestal vervangt
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 18-07-2022 04:17 PM
op 18-07-2022 04:17 PM
op 18-07-2022 06:11 PM
op 20-07-2022 09:01 AM
Hi @Radjenjiawan, goedemorgen.
Het is natuurlijk niet fijn wanneer je telefoon het niet helemaal goed doet. Is het met de tip en het advies van @Patrick nog gelukt?
En ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor meer informatie over de Veilige Modus: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung Nederland
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 11-09-2023 06:23 PM
op 13-09-2023 09:52 AM
Hi @Deminick, goedemorgen.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is jouw telefoon verder up-2-date? Ook kan je via de Samsung Members-app het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en selecteer de test voor het mobiele netwerk en de Wi-Fi test. Hoe is het resultaat hier?
Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP
Groeten,
Martijn