08-03-2025 01:35 PM
As title says, the bluetooth connection to multiple devices is broken and cannot be established. It shows connecteded, but phone call audio is not going to car/headset. Also actively moving to bluetooth by selecting via button is not connecting anymore.
A528BXXSAGYA2
Sunday
Also with Android car play?
Sunday
I tried it with earbuds and a simple car radio.
I don't have an Android Auto radio
Monday
Ik had gehoopt dat de laatste update het zou fixen... Helaas, in tegendeel!
Nu werkt het niet voor gesprekken maar óók niet meer voor de gesproken aanwijzingen van mijn Garmin horloge tijdens het sporten. Muziek komt wel nog door via Spotify.
Zo frustrerend zeg! Intussen heb ik mijn andere gsm (exact zelfde model) al meer dan een half jaar niet meer durven updaten uit schrik dat het ook om zeep zou gaan.
Samsung, please ... Fix this! 😡🤬😵💫😵
Monday
Inderdaad heel frustrerend! Het lijkt ook niet op de radar van Samsung te staan. Zowel de klantenservice van BE als NL kennen dit probleem niet. Enig advies is stuur maar een foutmelding in. Daar krijg je een standaard antwoord om een filmpje of foto op te sturen. Dat is niet eenvoudig om dit te doen van een onjuiste doorschakeling van een audio signaal. Ik betwijfel of er een ticket is aangemaakt over dit probleem. Samsung had op zijn minst een reactie in dit forum kunnen geven. Voor mij een dikke onvoldoende voor dit bedrijf.
Monday
Het zou me verbazen dat de klantenservice het probleem niet ken, aangezien ik met hen al telefonisch contact heb opgenomen, ze me vertelden dat het een gekend probleem is en dat ze aan een oplossing werken. Maar toen ik vroeg wanneer die oplossing zou komen was het "andere koek". Dat gesprek is intussen al meer dan 2 maanden geleden. Intussen heb ik via de Members app al zeker 3x een foutrapport aangemaakt. Dus indien ze stellen dat ze het probleem nog niet kennen heb ik 1 antwoord : dat is dikke zever van hun. Intussen had ik goede hoop een 2-tal weken geleden en is de situatie na die update een goede 5 dagn stabiel geweest, nu is het terug huilen met de pet op.
Samsung stelt me enorm teleur !!!!!!!!!!!!