Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy a14 software update

(Onderwerp aangemaakt op: 23-09-2025 10:00 AM)
114 Weergaven
IndilaMoonwolf
First Poster
Opties
Na de laatste software update ervaar ik problemen met het aanraken en niet reageren van mijn scherm. De zijknoppen werken naar behoren, maar soms wil de telefoon na het aan doen niet reageren op aanrakingen. Ik kan klikken en swipen wat ik wil. Soms is het probleem binnen een paar minuten ineens opgelost en andere momenten moet ik het toestel resetten met de geluid- en powerknop (door deze gelijkmatig 20 seconden in te drukken). 

Ik heb de aanraakgevoeligheid ook al aan staan en hoop dat er meerdere zijn met dot probleem voor dit toestel en dat samsung hierdoor snel wat aan dit probleem zal doen. Want dit is niet leuk meer. Ik loop hier al 12 dagen mee te struggelen.
23 Antwoorden
Oplossing
laramonroe
Explorer
Opties

Ik heb zojuist de update voor mijn Samsung Galaxy A14 ontvangen en deze wordt nu geïnstalleerd. Hopelijk verhelpt dit eindelijk het probleem met het scherm dat niet reageerde na de One UI 7-update.

Kanjers
Helping Hand
Opties
Ik heb nu ook de nieuwe update en hopelijk verhelpt het automatisch geforceerd opnieuw opstarten.
gent87
Apprentice
Opties
Wij hebben de update nog niet ontvangen, hoe kunnen we deze "snel" krijgen?
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @gent87,

Ik help je ook graag! Je kan het proberen via Samsung Smart Swith. Zie hieronder voor de instructies. Je kan ons gerust laten weten of het zo lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes