Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy a14 software update

(Onderwerp aangemaakt op: 2 weken geleden)
522 Weergaven
IndilaMoonwolf
First Poster
Opties
Na de laatste software update ervaar ik problemen met het aanraken en niet reageren van mijn scherm. De zijknoppen werken naar behoren, maar soms wil de telefoon na het aan doen niet reageren op aanrakingen. Ik kan klikken en swipen wat ik wil. Soms is het probleem binnen een paar minuten ineens opgelost en andere momenten moet ik het toestel resetten met de geluid- en powerknop (door deze gelijkmatig 20 seconden in te drukken). 

Ik heb de aanraakgevoeligheid ook al aan staan en hoop dat er meerdere zijn met dot probleem voor dit toestel en dat samsung hierdoor snel wat aan dit probleem zal doen. Want dit is niet leuk meer. Ik loop hier al 12 dagen mee te struggelen.
23 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Heel veel mensen hebben hier last van helaas.

Stuur een foutrapport via de Samsung Members app > Ondersteuning > Feedback verzenden en wacht op de volgende update. Meer kun je niet doen helaas.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
masarian
First Poster
Opties
Ik heb ook nog steeds hetzelfde probleem en zit al een poosje te wachten op een update
laramonroe
Explorer
Opties
@IndilaMoonwolf Ik heb hetzelfde probleem sinds de One UI 7-update op mijn Galaxy A14. Ik heb een foutrapport ingediend op 30 augustus, in de reactie van Samsung op 5 september erkennen zij dit probleem en geven aan dat het opgelost wordt in de volgende update.

Vandaag heb ik opnieuw contact gehad met Samsung over het probleem na de One UI 7-update. Er is nu een ticket ingediend met de vraag wanneer de update wordt verwacht. Samsung geeft aan dat er een reactie volgt binnen 5 werkdagen.

Het is dus zeker de moeite waard om zelf ook een foutrapport in te dienen, want zo ziet Samsung hoe veel mensen hier last van hebben.
Santrona
First Poster
Opties

Ik zou graag een schadeclaim in willen dienen door deze storing waar ik al vanaf 30 augustus last van heb.

Wachten op een nieuwe update is wel heel makkelijk. 

Met mij zullen er meer zijn die hun telefoon ook voor werk gebruiken en dat maakt dit probleem nog groter.

liesje01
Journeyman
Opties
Heb zelfde probleem. Om gek van te worden. Kan o.a. niet inloggen en telefoontjes niet aannemen omdat scherm niet reageert op aanrakingen.
Begrijp niet dat Samsung zo'n update niet beter test!

Reactie Samsung na indienen foutrapport: wordt aan gewerkt, wacht op update.
Johuis
First Poster
Opties
Ik heb ook problemen met het aanraakscherm sinds de update van 25 augustus 2025, het scherm reageert nergens meer op en een herstart is nodig, aan/uit en volume omlaag indrukken, zeer irritant
peer09061970
Journeyman
Opties
Goed dag hier ook moet wachtten op een uodate . Dus ga ik morgen een andere telefoon halen maar zeker geen samsung meer
0 Likes
dorienl
First Poster
Opties
Na een update A14 kan ik het scherm slecht tot niet openen
liesje88
First Poster
Opties
Hier ook sinds de update problemen met het swipe om in me telefoon te komen, zelfs telefoontjes of de agenda meldingen kun je niet weg swipe, heel irritant, hopelijk is het gauw weer normaal , want wachten op een nieuwe update kan lang duren!!!!