Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Foto's vanuit galerij verplaatsen naar sd kaart via usb

(Onderwerp aangemaakt op: 26-04-2024 03:04 PM)
619 Weergaven
witje
Journeyman
Opties
Wat pricies moet ik instellen om met mijn samsung foto's vanuit de galerij over te zetten naar sd kaartje via de usb C poort van telefoon?
0 Likes
4 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties
Samsung A-serie ondersteunt een MicroSD-kaart tot 512 GB. U kunt het in de telefoon plaatsen en de gegevens kopiëren.

Als het een normale SD-kaart is, hebt u een SD-kaartlezer met een USB C-connector nodig. Eenmaal verbonden, ziet u de SD-kaart als Externe opslag in de app Mijn bestanden.

Foto's kunnen via de app Mijn bestanden worden gekopieerd/verplaatst naar de SD-kaart vanuit Interne opslag > DCIM naar Externe opslag.
Discomix
Explorer
Opties

Bij ingebouwd geheugen, applicatie Xplore gebruiken met een netwerk of cloud opslag zoals 1drive backup maken. Heeft u: USB drive type USBC formaat als aansluiting, verbind deze met USB C fysieke identieke Stick. Kopieer en alles daarna toe. Daarna ga voor factory reset als je alles hebt gebackupt

0 Likes
Discomix
Explorer
Opties

Antwoorder 1 verstelde microsd kaart aanwezig.  90 % correct

Alleen geavanceerde file Explorer heeft makkelijkst optie te schrijven naar Netwerk, of USB Ext2 keeg nieuw bijvoorbeeld. 

0 Likes
Discomix
Explorer
Opties

Koop een USB stick met USB C alswel USB 3, koppel uw mobiel alswel USB in Microsoft Windows, klik met rechtermuis dan opties kopieer, met muis doelmap klikken met rechtermuistoets, kies PLAKKEN.

Heb dan geduld. 

0 Likes