Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Foto mappen verdwenen.

(Onderwerp aangemaakt op: 22-06-2022 02:14 PM)
5341 Weergaven
Helenedebenne1963
Journeyman
Opties

Hallo, 

Ik kreeg eergisteren de melding dat ik nieuwe versie van de gallery kon downloaden. Dat heb ik gedaan. Vanmorgen waren er 9 mappen weg waaronder de cameramap. Mappen die ik had aangemaakt. Met onderwerpen zoals vakantie, onze katten, tuin etc. Ik sla de foto's wel op  google 

Waar zijn die mappen gebleven? Kan ik ze nog terug plaatsen? Ik voel me belazerd 😬

0 Likes
Spring naar oplossing
Helenedebenne1963
Journeyman
Opties

Okay thanks, ga ik dat proberen. 

0 Likes
Helenedebenne1963
Journeyman
Opties

Is gelukt met diskdigger. 😀 waren 2700 items. Hartelijk dank voor je hulp en de tip. 😀

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Nice! Ben blij dat je toch nog je foto's hebt kunnen terughalen😁 Was een goede move van je om op het forum te komen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Helenedebenne1963
Journeyman
Opties

Ben erg blij dat je mij hebt geholpen. Thanks 💐

lelies
Apprentice
Opties
Vandaag een update gedaan na melding samsung.
Veel nieuwe mogelijkheden erbij maar........

Nu zijn in de Gallerij alle foto's samengevoegd in map camera en map recent.
Ik had alles zó keurig in mappen staan......,😪
Balen.

Iemand enig idee hoe ik dit kan herstellen ?
Dank alvast
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @lelies, goedemorgen. 

Als het goed staan de mappen er ook nog steeds 😇 De map recent geeft je een overzicht van de meest recente afbeeldingen, deze kan je ook hebben ontvangen via de mail of een berichten app. In Camera zie je een overzicht staan van de afbeeldingen die je zelf hebt gemaakt.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Jetske
Explorer
Opties

Die app maakt er een zooitje van.  Heb nu alles in verkeerde mappeb. En veel foto's beschadigt. Niet doen. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Jetske, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Gaat het om een update van de Galerij-app? En wat is het typenummer van jouw telefoon? 

Maak je ook gebruik van clouddiensten voor de synchronisatie van je Galerij? Kan je de beschadigde bestanden wel op een andere locatie openen?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Jetske
Explorer
Opties

Na de laatste software update van galerij en Galaxy Note 20 was de map camera in DICM weg. Na discdigger hij heeft nu ook alle foto's en filmpjes van anderen binnengehaald van what's app 😬 wat ik zelf uit had staan. Het is een zooitje. Sinds kort google foto's en google one. Had ik dat maar nooit gedaan. En die discdigger ook niet 🤨. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

0 Likes