Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Ethernet optie van A70, A54 en Tab A8 onder Instellingen "greyed out".

(Onderwerp aangemaakt op: 27-11-2023 08:52 PM)
606 Weergaven
Members_gnKEC29
Apprentice
Opties

Ik bezit een Galaxy A70, A54 en Tab A8. Volgens de gebruiksaanwijzing ondersteunen deze apparaten een ethernet verbinding. Echter is onder Instellingen van ieder van deze toestellen de Ethernet optie “greyed out”. De handleiding vertelt niet hetgeen ik moet doen om de Ethernet optie de status “enabled” te laten krijgen. Heeft iemand van de Community wellicht eenzelfde ervaring, dan wel gehad, en beschikt hij/zij over een oplossing voor dit probleem?
Ik gebruik als ethernet netwerk adapter een UGreen USB C 2.5G LAN Adaper RJ45 2500Mbps.

Bij voorbaat mijn dank voor uw reactie.

0 Likes
8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Ik weet dat dit geen antwoord is op je vraag maar waarom gebruik je niet gewoon Wifi? Scheelt niks qua snelheid.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Members_gnKEC29
Apprentice
Opties

Beste Patrick,

Mijn dank voor jouw snelle reactie! Om redenen wil ik naast WiFi ook graag de beschikking hebben over een ethernet verbinding. Aangezien Samsung volgens de gebruiksaanwijzing daartoe de mogelijkheid biedt en adapter fabrikant UGreen de toestellen als zijnde compatible aanmerkt, zou het moeten werken. Echter wanneer ik de UGreen adapter koppel zie ik allerlei activiteit op de adapter (knipperende led’s) maar verder geen enabling van de optie “Ethernet” op de A70. Hier ligt voor mij even de uitdaging.

0 Likes
Members_gnKEC29
Apprentice
Opties

Beste Onno,

Mijn dank voor jouw snelle reactie! Kun jij mij laten weten met welke ethernet adapter jij een succesvolle koppeling met jouw S23U hebt kunnen maken?

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik denk dat het aan de adapter ligt. Er zullen altijd adapters zijn die wel werken en andere die niet werken. Probeer een adapter te vinden die van Samsung is.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Members_gnKEC29
Apprentice
Opties

• Bedankt voor de tip, Patrick. Samsung zelf noemde deze adapter ook. In de beschrijving ervan staat “Compatibel met Note PC, Smartphone en Tablet”, echter in de specificaties staat: “Compatible Models Galaxy Book Pro, Galaxy Book Pro 360”.  Wat te geloven?!

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Je mag hierbij uitgaan van de specificaties., deze stekker is dan ook te gebruiken op de Galaxy Books naast de tablets en telefoons 😉

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
edgraafland
First Poster
Opties

Ik heb de volgende ethernet converter naar USB c besteld, en na inpluggen met mijn Samsung Galaxy A8 , kreeg ik gelijk internet zonder WIFI: https://www.amazon.nl/dp/B07M8GSLQB?ref=ppx_yo2ov_dt_b_product_details&th=1