Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Een wacht muziekje kunnen instellen tijdens een telefoon gesprek op mijn A 51

(Onderwerp aangemaakt op: 10-03-2023 12:41 AM)
1309 Weergaven
Peerspecial10
First Poster
Opties

A51 - Ik zou heel graag de mogelijkheid willen hebben om tijdens een telefoongesprek ook een pauze muziekje te kunnen laten horen aan de tegenpartij - tijdens het wachten zoals bij een prof. bedrijfs telefoon.  het lijkt mij niet zo heel moeilijk om (softeware matig) in plaats van "stilte" tijdens-  on hold - een (gekozen) muziekje te laten afspelen - ongeveer zoals een ringtone.

Ik hoor heel graag uw reactie en het allerliefst een uitleg hoe ik dat kan installeren.   Vriendelijke groet, Peter van Amelsvoort.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Helaas is het standaard niet mogelijk wat je wilt. Je zou in de Google Playstore kunnen zoeken naar een third party alternatief.

Je kunt ook met de Samsung Members app > Ondersteuning > feedback sturen naar de ontwikkelaars over het missen van deze feature.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Helaas is het standaard niet mogelijk wat je wilt. Je zou in de Google Playstore kunnen zoeken naar een third party alternatief.

Je kunt ook met de Samsung Members app > Ondersteuning > feedback sturen naar de ontwikkelaars over het missen van deze feature.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
AnswersAndQuestions
Journeyman
Opties
Good Idea! :smiling-face:
0 Likes