Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Een paar vragen ivm. Samsung Galaxy A55

(Onderwerp aangemaakt op: 2 weken geleden)
149 Weergaven
RobertusO
Pioneer
Opties

We hebben nu 2 Samsung Galaxy A55 5G maar er zijn 2 dingen die ik met geen mogelijkheid voor elkaar krijg.

1. Ik wil geluiden veranderen van email en whatsapp maar dat lukt me gewoon niet.

2. Ik wil in de app Veilige Wifi de thuis netwerken als veilig markeren en dat die dus niet gecontroleerd hoeven te worden.

Bij de vorige A6plus was dat geen enkel probleem maar bij deze nieuwe telefoons lukt het me niet.

Ik hoop op een reactie van iemand die het wel weet.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Je kunt gaan naar instellingen > Meldingen > Geavanceerde instellingen > Meldingcategorieën voor elke app beheren. Zet dit schuifje aan.

Dan naar instellingen > apps > je mail app > Meldingen > Meldingscategorieën en dan kun je het aanpassen.

Veilige is een VPN die je verbinding versleuteld. Tenzij je op vakantie gaat naar een land waar VPN noodzakelijk is heb je dit waarschijnlijk niet nodig.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Kees59
Troubleshooter
Opties
Whatsapp geluid kan je in whatsapp instellingen/meldingen zelf veranderen. Voor andere apps ga naar instellingen/meldingen en dan naar geavanceerde meldingen en dan de instelling die nodig hebt aanvinken. Mag aannemen dat je eigen wifi altijd wel veilig is door je eigen router.
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedenavond,

Waar snap je het niet met de geluiden? Heb je al gekeken via instellingen > Meldingen?

Veilige Wifi heb je niet nodig .
RobertusO
Pioneer
Opties
WhatsApp is gelukt maar ik kan nergens voor elkaar krijgen om het email geluid te wijzigen. Niet in instellingen en ook niet in instellingen in de email zelf.

Bij de vorige telefoon kon ik de thuisnetwerken als veilig aanmerken en dan ging de veilige WiFi app alleen een onbekend netwerk beveiligen.
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Je kunt gaan naar instellingen > Meldingen > Geavanceerde instellingen > Meldingcategorieën voor elke app beheren. Zet dit schuifje aan.

Dan naar instellingen > apps > je mail app > Meldingen > Meldingscategorieën en dan kun je het aanpassen.

Veilige is een VPN die je verbinding versleuteld. Tenzij je op vakantie gaat naar een land waar VPN noodzakelijk is heb je dit waarschijnlijk niet nodig.
RobertusO
Pioneer
Opties
Ik gebruik gewoon de email app die op de telefoon zit.
0 Likes
RobertusO
Pioneer
Opties
Gelukt en bedankt.