Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Ean code klopt niet bij cashback actie

(Onderwerp aangemaakt op: 30-05-2022 08:54 PM)
598 Weergaven
mg02
Journeyman
Opties

Ik heb  een A53 gekocht bij Bol.com en bij het invullen van  de EAN code voor de cahback actie krijg ik de melding dat deze niet klopt. Hoe kan dat, en hoe kan dit opgelost worden?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Staat er inderdaad niet tussen. Lekker van Bol.com.

Voortaan maar gewoon via de Samsung webshop bestellen.Screenshot_20220530-220327_Chrome.jpg
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Bol.com verkoopt vaak ook internationale toestellen ipv toestellen voor de Benelux. Je moet altijd heel goed lezen voor welke markt een toestel is. Wat is het EAN nummer? dan kijk ik het voor je na. Maar hoogstwaarschijnlijk heb je een toestel voor een ander land. En de enige optie is terugsturen en een NL toestel kopen. Dit is ook beter in verband met updates.
mg02
Journeyman
Opties
Bedankt voor je snelle reactie! Ok nu een duidelijk verhaal, maar dat is vooraf wel erg lastig te controleren. De EAN is: 8806094095395
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Staat er inderdaad niet tussen. Lekker van Bol.com.

Voortaan maar gewoon via de Samsung webshop bestellen.Screenshot_20220530-220327_Chrome.jpg
mg02
Journeyman
Opties
Nu heb ik ook een witte gekocht, ook via Bol com, met de ean: 8806094095180. Die staat wel in het lijstje, maar invullen geeft nog steeds een foute EAN code. Er zit wel een stikker over geplakt met een nieuwe ean code: 2950025232468. Met de imei én de eerste ean code invullen krijg ik nog een foutmelding. Heb je nog een idee?
0 Likes
mg02
Journeyman
Opties

Excuus, hij pakt de code van het tweede toestel nu wel. Ik zal ergens wel een getal fout ingevuld hebben. Ik neem aan dat als dit invullen  goed gaat, de cashback geen problemen oplevert?

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als hij de code van het nieuwe toestel wel pakt dan is dat een toestel voor de Benelux. Dit wil dus zeggen dat je dan wel recht hebt op cashback.
mg02
Journeyman
Opties
Top, bedankt voor de info!