Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Cashback actie A9 plus tablet lijkt fopspeen

(Onderwerp aangemaakt op: 29-12-2023 03:59 PM)
467 Weergaven
Emile Grivel
Journeyman
Opties

Cashback actie A9 plus lijkt fopspeen. Ik heb al meerdere keren foto's van rekening en streepjescodes ingestuurd maar kreeg steeds weer het bericht onleesbaar, incompleet etc. En vandaag het bericht dat het is afgewezen omdat 'De deelname niet geschikt is'. Huh????

De aangeschafte tablet voldoet aan alle actievoorwaarden. Eerder al gebeld met de klantenservice, maar de mw daar had geen enkel benul waar het over ging. WhatsApp en Messenger contact zijn waardeloos. Een bot, dat standaard antwoorden geeft waar je niet mee geholpen wordt. Dit is echt een actie van Samsung, die verdacht veel lijkt op klantenmisleiding. Maar ik hoop dat ik het mis heb.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Emile Grivel
Journeyman
Opties
18 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Goedemorgen @Emile Grivel ,

Bedankt voor jouw bericht. Ik heb net jouw promotieregistratie bekeken en ik heb een bericht gestuurd naar onze Promotieafdeling voor meer informatie over waarom het precies wordt afgewezen en of het anders kan worden doorgezet. Zodra ik meer informatie heb neem ik weer contact met je op. Bedankt voor jouw geduld.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Maartboos
First Poster
Opties
Ik heb precies dezelfde ervaring, ben al vanaf 22 december bezig om de promo van de tab A9 te registreren. Wordt vandaag steeds van de lijn gegooid na 8 minuten, bij klantenservice.
Gisteren wel iemand per tel gesproken die me een link zou doorsturen om mijn registratie "bij te
werken" , die link deed niks net als de vorige emails met linken.

Het lijkt idd of men bij Samsung de actie ontmoedigt en ik mijn cashback van 50 euro niet ga krijgen.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Maartboos ,

Bedankt voor jouw bericht. Had je de link van hieronder al geprobeerd voor de registratie of loop je tegen een ander probleem aan?

https://bit.ly/46Cv6TN

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Emile Grivel
Journeyman
Opties

Dag Aya, heb verder niets meer gehoord. Wanneer wordt die cashback nu eindelijk  geregeld?

Gr. Emile Grivel

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Emile,

Ik heb een bericht terug ontvangen van de betreffende afdeling. Er wordt gemeld dat niet het originele label van de doos is geüpload. Daarnaast moet de naam van de rekening voluit worden geschreven zonder speciale tekens. Kan je dit nog via een privébericht naar mij sturen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Emile Grivel
Journeyman
Opties

Dag Aya, ik zal opnieuw,  voor de 4e of 5e keer, foto's doorsturen. Bedoel je met rekeningnummer het banknummer? En hoe stuur ik jou een privébericht?

Gr. Emile

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Emile,

Wanneer je op mijn naam klikt zie je een knop om een bericht naar mij toe te sturen. Je kan inderdaad jouw banknummer met de ter naamstelling naar mij sturen, net als de foto van het originele label. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Emile Grivel
Journeyman
Opties

Ha Aya, ik heb de nodige info naar je verstuurd.

Groet, Emile

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de bestanden Emile,

Ik heb ze in goede orde ontvangen en heb ze doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Zo snel mogelijk wordt er weer contact met jou opgenomen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes