Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Cashback actie A9 plus tablet lijkt fopspeen

(Onderwerp aangemaakt op: 29-12-2023 03:59 PM)
462 Weergaven
Emile Grivel
Journeyman
Opties

Cashback actie A9 plus lijkt fopspeen. Ik heb al meerdere keren foto's van rekening en streepjescodes ingestuurd maar kreeg steeds weer het bericht onleesbaar, incompleet etc. En vandaag het bericht dat het is afgewezen omdat 'De deelname niet geschikt is'. Huh????

De aangeschafte tablet voldoet aan alle actievoorwaarden. Eerder al gebeld met de klantenservice, maar de mw daar had geen enkel benul waar het over ging. WhatsApp en Messenger contact zijn waardeloos. Een bot, dat standaard antwoorden geeft waar je niet mee geholpen wordt. Dit is echt een actie van Samsung, die verdacht veel lijkt op klantenmisleiding. Maar ik hoop dat ik het mis heb.

0 Likes
Spring naar oplossing
18 Antwoorden
Emile Grivel
Journeyman
Opties
Dag Ajay, het is nu eind januari en ik heb nog steeds geen verder bericht ontvangen. Weet je al iets meer?
Vr.gr. Emile Grivel
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor het aangeven Emile Grivel,

Ik heb intern een herinnering gestuurd hierover. Zodra ik antwoord heb neem ik weer contact met jou op.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
shiela7919
First Poster
Opties
Hier nog grotere probleem ook betreft cashback. 21 december besteld konden hem 23 december ophalen kerst cadeau was niet binnen gekomen samsung was laat met leveren. Week later zouden we hem krijgen weer nog niet binnen toen weer een week later weer niet binnen. We zeiden ja als we nog langer wachten hoe zit dat met de cashback. Want je kon overal alleen showmodel krijgen en daar geld de cashback niet op had van ander al gehoord maar wilde sowieso geen show model. Maar het werd week na week verzet en na contact met samsung van uit de winkel de cashback zou als het goed is geregeld worden zo gauw de tablet binnen is. Nu ben ik net gebeld bijna ander half maand verder veel te laat voor een kerst cadeau vorig jaar kerst natuurlijk want het grapje voor de kerst die nu komt bent u mooi op tijd heb ik al gehoord. Als ik hem nu koop heb ik nog recht op de cashback van 50 euro want ik heb al 23 jaar alles van Samsung nooit gezeur gehad een keer ben ik oordopjes mis gelopen die waren op bij aanschaf nieuwe telefoon gebeld gemaild. Geen enkele compensatie dar vond ik erg jammer en niet goed geregeld van Samsung 2 dagen na de start actie en dan deze smoes. Krijg ik nu zelfde gezeik met de cashback van tablet jullie konden hem niet leveren heb gezegd wedden als de datum voorbij dat ze er volop zijn . Is een lekkertje geweest. Ik hoop netjes dit Samsung te worden behandeld.

En hebben bovenstaande heren al een cashback terug ontvangen hoop dat jullie niet het showmodel hebben gekregen toen anders krijg niet die codes zijn al gebruikt.
Succes.

Shiela
0 Likes
Emile Grivel
Journeyman
Opties
Dag Ajay, het is nu eind februari en nog steeds heb ik nul reactie ontvangen, laat staan een cent teruggekregen van die misleidende zg..
Cashback actie voor Samsung tablet A9 plus. Ik raak er steeds meer van overtuigd dat Samsung klanten met dit soort acties gewoon beduvelt. Als er nu niet snel iets goed geregeld wordt moet ik maar consumenten organisaties inlichten en diverse media inseinen. En ik ben helaas niet de enige die op deze manier door Samsung bedrogen lijkt te zijn als ik de berichten in deze communiteit lees....

Emile Grivel
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Emile Grivel,

Ik heb het net nagevraagd. De betreffende afdeling geeft aan dat de serienummer onleesbaar is. Kan je een foto maken in grote resolutie van de doos met sticker?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Emile Grivel
Journeyman
Opties

Dag Ajay-A, ik ga nu voor de 7e of 8e x fotos insturen. Wat een aanfluiting is dit zeg! Maar goed, hier komen ze weer.Mediamarkt_231219_082416 - kopie.jpgTAB;ET DOOS ONDERZIJDE - kopie.jpgTABLET DOOS ETIKETTEN - kopie.jpgTABLET DOOS.jpgTablet EAN code edit.jpgTABLET ETIKETTEN COMBI.jpgTablet serienummer edit.jpgTablet serienummer.jpg

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Emile Grivel,

Ik heb het gelijk doorgestuurd.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
Emile Grivel
Journeyman
Opties
Ha Ajay, het is nu geregeld. Groet!
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Emile Grivel,

Dat is mooi om te lezen. Ik wens je nog veel plezier met jouw  Tab A9 en ik hoop dat je jouw Cashback zo snel mogelijk ontvangt!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes