Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Dubbele sluiter knop in camera app 11.0.11.92

(Onderwerp aangemaakt op: 18-06-2021 06:18 AM)
5964 Weergaven
AndrewB72
Journeyman
Opties

Dubbele sluiter knop in camera app 11.0.11.92

Screenshot_20210617-150202_Camera.jpg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Deze dubbele knop kun je verslepen over je scherm zodat je op een andere dan de standaard plek kan drukken om een foto te nemen. 

Mocht je dit vervelend vinden kun je deze uitzetten door de losse sluiterknop ingedrukt te houden en vervolgens op het minnetje te klikken.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
10 Antwoorden
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Deze dubbele knop kun je verslepen over je scherm zodat je op een andere dan de standaard plek kan drukken om een foto te nemen. 

Mocht je dit vervelend vinden kun je deze uitzetten door de losse sluiterknop ingedrukt te houden en vervolgens op het minnetje te klikken.

0 Likes
AndrewB72
Journeyman
Opties

Dan beschouw ik dit niet meer als een bug maar als nuisance. Kunnen jullie niet twee versies van deze app maken met en zonder dit soort tierelantijntjes? :winking-face:

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Deze optie staat standaard uit dus je hebt het zelf geactiveerd. Je kunt ook in de camera instellingen deze functie uitzetten.

En als je het niet eens bent met de camera app en de werking ervan moet je even via Samsung Members feedback versturen👍🏼Screenshot_20210618-121835_Camera.jpg
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @AndrewB72,

Is het met de tip van Patrick gelukt om deze functie uit te schakelen? 👍

rsz-846676
0 Likes
AndrewB72
Journeyman
Opties

Oplossing werkt, het is mij gelukt de dubbele sluiterknop te laten verdwijnen.

Vrijwel direct hierna had ik dat de zijknop spontaan van modus verandert was van powerknop naar Bixby, iets wat ik zeker niet zelf omgeflipt had. Ik heb het idee dat in mijn broekzak de telefoon valse touches krijgt een allerlei zaken verandert zoals de powerknop kwestie of nieuwe invoertalen toevoegen.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Fijn dat het is gelukt. Heb je een schermvergrendeling op je toestel, zoals een PIN- of patroon?

Je kunt ook de instelling 'Bescherming tegen onbedoeld aanraken' inschakelen onder Display.

rsz-846676
0 Likes
AndrewB72
Journeyman
Opties

Patroon en vingerafdruk (duim)

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Zorg ervoor dat je toestel up-to-date is en mocht het vaker voorkomen dat er spontaan instellingen wijzigen, dan raad ik je aan om een back-up te maken van je gegevens en het toestel te resetten: https://bit.ly/2I0zgJS

rsz-846676
0 Likes
AndrewB72
Journeyman
Opties

Toestel is up-to-date dus daar zou het niet aan liggen.

0 Likes