Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

dual sim | wisselgeprek lukt niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 15-01-2021 02:31 PM)
1645 Weergaven
Jacky1964
First Poster
Opties
Normaal bij telefoon/instellingen/aanvullende service kan ik wisselgesprek niet aanzetten.
Los op de sim wel. Is sinds een week.

Krijg ook geen melding van gemiste oproep. 

Wie weet de oplossing? 
Groet Jacqueline 
6 Antwoorden
Muijp73
Journeyman
Opties
ik volg, hier hetzelfde probleem met S10+ sinds update Android 11

Screenshot_20210115-161735_Contacts_15636.jpg

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi there, goedemiddag. 

Bedankt voor het berichtje. Als ik het goed begrijp lukt het niet meer om te schakelen tussen beide SIM-kaarten?

Als je gaat naar Instellingen > Verbindingen > SIM-kaartbeheer zijn beide SIM kaarten dan actief? Open de Bel-app en tik op de 3 puntjes, selecteer Aanvullende services welke opties zie je hier?

Kun je hier anders een scherm afdruk van maken? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Muijp73
Journeyman
Opties
gevraagde screenshot.

Screenshot_20210118-165427_Call settings.jpg

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Muijp73

Dankjewel voor de foto! Welke stappen heb je zelf al geprobeerd om hier weer gebruik van te kunnen maken? Ervaar je dit ook als je de telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Pim3011
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde probleem:

In Sim1 een sim van T-mobile, in Sim2 een sim van Telfort Zakelijk

Bij aanvullende instellingen staat het schuifje 'wisselgesprek' bij beide simkaarten aan.

Wanneer ik aan het bellen ben met sim2 en iemand anders probeert me te bellen op dezelfde sim2, dan hoor ik wel het geluid van een wisselgesprek, maar zie niets in beeld. Ook zie ik achteraf geen gemiste oproep, ook niet in de oproepgeschiedenis. Tenzij de beller mijn voicemail inspreekt heb ik dus geen idee wie me probeerde te bellen. 

Zojuist gebeurde dit weer: ik hoorde de toon van een wisselgesprek terwijl ik in een ander telefoongesprek zat. Ik heb direct dit gesprek beëindigd in de hoop te zien wie mij op dat moment probeerde te bereiken, maar tevergeefs. Even later wel een melding van een ingesproken voicemail. 

Ik kwam er net bij wat googlen achter dat met de duo sim in de S21 je sowieso niet terwijl je belt met sim1 een wissel kunt krijgen op sim2 of andersom, wat al enorm jammer is maar so be it. Maar dit gaat om het hebben van een wisselgesprek met dezelfde sim als waarmee je belt.

Is dit op te lossen? Iemand tips?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@Pim3011, Over welk toestel gaat het? Dit is een topic omtrent de A-serie toestellen.

Maak anders een eigen topic aan en geef aan wat je al hebt geprobeerd, om welk toestel het gaat etc. 👍

rsz-846676
0 Likes