Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Downloadbeheer

(Onderwerp aangemaakt op: 28-06-2021 11:09 AM)
4175 Weergaven
GR418
Apprentice
Opties
Hallo allemaal,
Ik heb al een paar keer gehad dat mijn Galaxy A50 automatisch onder de noemer downloadbeheer gaat downloaden. Ik krijg dan bijvoorbeeld "download-7.bin" te zien, steeds met andere volgnummers  totdat deze gedownload zijn en dan een ander volgnummer en weer downloaden.
Wie weet wat dit is, is het noodzakelijk, kan ik het uitschakelen zonder gevolgen?
Wie kan mij hierover informeren, ik ben wel een leek op dit gebied!
Bij voorbaat dank, 
Gerard

image

0 Likes
6 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi, gebruik je Chrome of Samsung Internet? Sluit even alle tabbladen bij beide browsers. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
GR418
Apprentice
Opties
Rohit, bedankt voor je snelle reactie. Ik ga het later vandaag proberen want ik moet nu weg. Ik laat het je weten.
Gerard
0 Likes
Oplossing
GR418
Apprentice
Opties
Rohit, tabbladen verwijderen heeft niet geholpen. Ik heb vervolgens de telefoon uitgezet opnieuw gestart en toen begrijp was het gestopt. In mijn files kon ik zien dat het over "speedtest" ging. Waarschijnlijk van Ziggo want die kan speedtest van de Ziggo app kan ik nu ook niet benaderen, waarschijnlijk een hij bij Ziggo. In ieder geval doet alles het weer. Nogmaals bedankt.
Gerard
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Fijn dat het is gelukt! 👍

rsz-846676
klavertje7
First Poster
Opties
Waar zit de Downloadbeheer? Alles wordt automatisch opgeslagen maar kan niets terugvinden! Grr
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @klavertje7,

Om welk toestel gaat het precies? En heb je al bij 'Mijn bestanden' gekeken of je daar de downloads terug kon vinden?

Mocht het niet lukken, dan kun je nog een Hulp op Afstand sessie inplannen. Mijn collega's lopen dan op afstand de instellingen met je na 😉

Hier lees je hoe dit in z'n werk gaat: https://bit.ly/2OhhbuU

rsz-846676
0 Likes