Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Contacten zonder opdracht in de prullenbak en binnen 30 dagen uit de Google cloud verdwenen

(Onderwerp aangemaakt op: 03-08-2023 08:41 PM)
295 Weergaven
Members_46VvvUa
First Poster
Opties

Op mijn A52s heb ik twee Google accounts: een privé en een werk account. Ze hebben beide een ander (google) adresboek. Sinds enige tijd verdwijnen alleen uit mijn privé account contacten zonder opdracht in de prullenbak. Dit kon ik altijd herstellen en ik bleef 230 contacten houden. Sinds ongeveer 6 weken zijn er wekelijks contacten verdwenen en kan ik ze niet meer herstellen. Ze zijn ook verdwenen uit mijn Google contacten, ze zijn  direct vanuit de prullenbak verwijderd, dus niet na 30 dagen. Via Google contacten heb ik geprobeerd de contacten terug te zetten door wijzigingen ongedaan te maken. Dit waren mijn bevindingen: vandaag heb ik 8 contacten, 3 dagen geleden 44 contacten (ik heb toen contacten hersteld), 7 dagen geleden had ik 10 contacten. De contacten die bewaard blijven zijn ook random contacten: mensen die ik frequent bel maar ook mensen die ik nooit bel. Ik baal enorm van de verdwenen contacten en hoop op een oplossing om ze terug te krijgen. Tevens natuurlijk ook een oplossing om dit te voorkomen. Kan iemand mij alsjeblieft helpen???

#GalaxyA #contacten #googlecontacten

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes