Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Camera is traag bij net nieuwe A54

(Onderwerp aangemaakt op: 02-01-2024 05:33 PM)
2678 Weergaven
lianneg
Journeyman
Opties
Hoi!
Ik heb net 2 weken een A54 gekocht en merk dat mijn camera erg traag werkt. Als ik klik op foto maken duurt het erg lang voordat de foto geknipt wordt. Vooral bij bewegende dingen erg jammer dat het zo lang duurt want je mist zo het goede moment. Wie heeft tips? Hiervoor had ik de A50 en die werkte zelfs beter...
0 Likes
18 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @lianneg ,

Gebruik je de standaard camera instellingen? Reset de camera anders even, instellingen > Apps > Camera > Opslag > gegevens wissen. Je verliest hierbij geen foto's dit reset enkel de camera. Ik vermoed dat je toch een instelling aan hebt staan ergens waardoor het langer duurt om de foto te nemen.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
lianneg
Journeyman
Opties
Hi Patrick, dankjewel voor je snelle reactie. Ik heb de stappen gevolgd en daarna gekeken of het werkt maar ik zie geen verschil.. heb je nog een andere tip?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Schiet je de foto gewoon in automodus of staan er bepaalde instellingen aan. Post eens een screenshot van je camera interface.

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Wacht nog steeds op een screenshot. Tenzij het is opgelost?
Kees59
Hotshot
Opties
Je kan het volgende proberen, bij instellingen scène optimalisatie uitvinken en kijken of het sneller gaat.
0 Likes
lianneg
Journeyman
Opties
Hi Patrick, dankjewel voor je bericht. Ik kreeg hier geen melding van, vandaar late reactie. Ik stuur even wat screenshots
0 Likes
lianneg
Journeyman
Opties
Kun je het zo goed bekijken?1704531711852.jpg1704531711846.jpg1704531711854.jpg
0 Likes
lianneg
Journeyman
Opties
Dit werkt helaas ook niet..
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
De instellingen zien er gewoon goed uit. Hoeveel seconde duurt een foto ?