Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluetooth verbroken

(Onderwerp aangemaakt op: 03-09-2023 07:09 PM)
193 Weergaven
N1mrodkira
Student
Opties
Hallo, 

Ik heb een JBL Go 2 verbonden staan met mijn telefoon. Vanochtend ging er iets mis in het pairen, waardoor de box nu na ongeveer een halve minuut de verbinding kwijtraakt. Na een poosje wordt de verbinding weer tot stand gebracht. 

De volgende oplossingen heb ik al geprobeerd:
Het boxje resetten. Bluetooth uit- en aanzetten. De telefoon aan- en uitzetten. Vliegtuigstand. De netwerkinstellingen gereset. Op allerlei variaties. Geen geluk. 

Andere boxen die gepaired staan verbinden en houden een constante verbinding. Sinds de Android 13 update kan ik de cache van Bluetooth niet meer legen. Ik zie dan ook weinig andere opties overblijven dan terug naar fabrieksinstellingen en dan maar weer proberen.

Hopelijk heeft één van jullie de werkende oplossing. 
0 Likes
2 Antwoorden
N1mrodkira
Student
Opties
Update: gegevensherstel vanuit de Samsung Cloud heeft ook niet voor de oplossing gezorgd. Boxje werkt wel op andere apparaten (S23, A71)
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200