Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluetooth problemen

(Onderwerp aangemaakt op: 2 uur geleden)
2 Weergaven
berommar
Student
Opties
Sinds ik ben geüpdatet naar One UI8 heb ik problemen met mijn Bluetooth-verbinding, vooral in de auto. Hij koppelt wel, maar werkt niet goed.
De verbinding is instabiel geworden. Ik moet nu elke keer dat ik in de auto stap handmatig de audio-optie in Bluetooth inschakelen, terwijl vóór de update alles perfect werkte (ik startte de auto, Bluetooth maakte automatisch verbinding en begon naadloos muziek af te spelen waar ik was gebleven

2 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @berommar,

Dat is inderdaad bijzonder, je verwacht het niet na een update. Ik help je graag! 

Heb je ook geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakel jouw toestel uit en verbindt het aan je computer. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog en Aan/uit ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer 'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.

Je kan ons gerust laten weten of het heeft geholpen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
berommar
Student
Opties
Met de telefoon van mijn vrouw na de update werkt die ook niet meer (A54) dus denk ik niet dat mijn telefoon het problemen is
maar de update.
Ik werk niet met android auto.
0 Likes