op 29-10-2020 09:34 PM
Contact gehad via wapp ik heb alles geprobeerd wat ze zeggen.
Tel. Opnieuw opstarten / werkte niet
Tel. uitschakelen en opnieuw opstarten / werkte niet
Tel. In veiligemodus / werkte niet
Toen was er nog een oplossing naar fabrieksinstellingen resetten / dat werkt ook niet
Wat een moeite allemaal en niks werkt.
Leuk hoor zulke updates van Samsung ik heb de telefoon nu 4 maand en et begint nu al goed pff
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 30-10-2020 12:05 AM
Dus het probleem is dat je niet kan updaten?? Anders even naar een servicepunt brengen of laten ophalen voor een reflash van de software.
Of bijwerken via de laptop als je handig bent of iemand kent die handig is. Stelt niks voor als je weet wat je doet. Ik ken iemand die je daar goed mee kan helpen als je meer interesse hebt.
op 30-10-2020 12:05 AM
Dus het probleem is dat je niet kan updaten?? Anders even naar een servicepunt brengen of laten ophalen voor een reflash van de software.
Of bijwerken via de laptop als je handig bent of iemand kent die handig is. Stelt niks voor als je weet wat je doet. Ik ken iemand die je daar goed mee kan helpen als je meer interesse hebt.
op 30-10-2020 01:36 AM
Dankje voor de snelle reactie Rohit.
Ik heb de tel. Via de originele kabel verbonden met mijn pc.
Via smart switch heb ik toen de update wel goed kunnen uitvoeren.
op 30-10-2020 01:48 AM
O ja trouwens Samsung wapp heb je ook dus ook niet zoveel aan want die kwam niet eens met deze oplossing probeer het eens via de pc/ smart switch.
Wat balen zij die, dan moet u toch maar naar een Samsung service locatie of ophaalservice.
Vanaf nu gelijk maar hier naar deze site toe daar heb ik meer aan probleem nu in 5 min. Opgelost
op 30-10-2020 09:07 AM